Gå til innhold

Ting du ikke likte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men som du nå ikke kan være uten?

Mine blir vel kaffe, sushi, te, klubb, og farris. Rart det der altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oliven, advocado, fårikål

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Kaffe og Pepsi Max! Jeg var heller ikke så glad i rømme før, men nå MÅ jeg ha det til tacoen. 

Skrevet

Feta og rømme. 

Skrevet

Fetaost, oliven, Farris, avokado, muggoster, kaffe og sushi. 

Skrevet

Kaffe,vann med kullsyre,tunfisk,oliven

Anonymkode: 008db...61c

Skrevet

Poteter, blåskjell, rømmegrøt

Anonymkode: ac921...5f0

Skrevet

Avokado. Pg grønnsaker generelt. Hatet grønnsaker når jeg var yngre. Nå elsker jeg det.

Anonymkode: e9b36...f0f

Skrevet

Kaffe, vin :P , brie, røkelaks

Skrevet

Ganske mye egentlig: Løk, Paprika, kaffe, rømme, lutefisk, sild. Fram til jeg var langt oppi 20-årene var jeg heller ikke noe særlig glad i kjøtt, og valgte alltid fisk eller vegetarretter når jeg spiste ute. Særlig likte jeg ikke svinekjøtt, men nå er bacon noe av det beste jeg kan få.

• Liker 1
Skrevet

Løk på pizzaen. Var helt krise. Jeg satt og møysommelig plukket av hver eneste løkbit før det var aktuelt å spise. Nå er løk på pizzaen et must, og det er krise om det IKKE er på. Har ofte pizza med bare kjøtt, masse, masse løk, og sopp. 

Anonymkode: ac921...5f0

Skrevet
3 timer siden, Sjallabais skrev:

Men som du nå ikke kan være uten?

Mine blir vel kaffe, sushi, te, klubb, og farris. Rart det der altså.

Jeg drakk ikke kaffe før jeg var 30, i den tro at jeg ikke likte det. Så trengte jeg noe å våkne på om morgenen på jobben, så jeg tvang i meg noen kopper og vips, så begynte jeg å like det. Jeg KAN vel klare meg uten kaffe, men når man først har lyst på en kopp kaffe er det lite som kan måle seg med det å endelig få den koppen og ta første slurken...ah! :)

Det jeg ikke klarer meg uten i hverdagen, er brus. Sukkerfri altså. Pepsi Max eller Tab Xtra drikker jeg store mengder av hver uke. Det er noe jeg bare må ha hver dag. Jeg sluttet og røyke for noen år siden, og sa til meg selv at ikke f.... om jeg skal slutte med brus også. NOE godt må man vel kunne unne seg her i livet, alt vel ikke kuttes! Noen goder skal man ha, og dette er min.

Jeg begynte å drikke brus i 19 års alderen (er i slutten av 40-årene nå), da jeg fikk en jobb som innebar at jeg trasket rundt hele dagen i et lokale med mye tekstiler. Tekstiler støver, og luften ble tørr, og jeg ble tørst. Har aldri vært noe glad i vann, så jeg begynte å kjøpe brus på jobb. Cola i glassflasker gikk det i den gangen. Men så begynte jeg å tenke på tennene mine, og kuttet ut sukkerholdig Cola med sukkerfri, og det har jeg drukket siden. Drikker aldri brus med sukker. Det legger seg som et ekkelt belegg på tennene.

Skrevet
19 minutter siden, Million skrev:

Jeg drakk ikke kaffe før jeg var 30, i den tro at jeg ikke likte det. Så trengte jeg noe å våkne på om morgenen på jobben, så jeg tvang i meg noen kopper og vips, så begynte jeg å like det. Jeg KAN vel klare meg uten kaffe, men når man først har lyst på en kopp kaffe er det lite som kan måle seg med det å endelig få den koppen og ta første slurken...ah! :)

Sånn var jeg også. Fram til jeg var i midten av 30-årene syntes jeg kaffe var noe av det verste som fantes av mat og drikke. Smaken endret seg da jeg prøvde å kutte ned på Pepsi Max-inntaket, men ikke orket å ha hodepine på grunn av koffeinabstinens. Folk rundt meg ble ganske overraska da jeg stod fram som kaffedrikker. Det var en velkjent sak at Perelandra ikke kunne fordra kaffe.

• Liker 3
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Liker jeg ikke noe så kan jeg leve uten det.

Skrevet

Kaffe. (dør ikke om jeg ikke får det da)

Skrevet

Kaffe, vin, rømme, avokado, reker

Gjest Ennasus
Skrevet

Brus og saft med kunstig søtning (nå liker jeg ikke de med vanlig søtning)

nøtter generelt - nå liker jeg alle typer

løk - liker det på ALT nå, mauler det tilogmed. Såå godt <3 Før takla jeg det ikke i det hele tatt.

grovt brød og hele korn 

kremoster/smørost 

alle grønnsaker generelt - esker grønnsaker nå, syntes det er aller best, mens før likte jeg bare blomkål...

lakris! Alle typer

skumgodteri

Nøtter i sjokolade

melk og vann (!!!)

Gjest Penelopee
Skrevet

Hatet løk, sushi og rømme. Nå elsker jeg det! 

Skrevet

Tomater. Da jeg var yngre syntes jeg tomater så så godt ut.. men orket ikke smaken. Nå er det en av de grønnsakene jeg MÅ ha.

Anonymkode: 85761...feb

Skrevet

Kaffe og oliven :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...