Gå til innhold

"save the date"


ragsan

Anbefalte innlegg

Dere som sendte "save the date" kort, er dere villige til å dele teksten dere brukte? Det er jo blitt vanligere i Norge, men fortsatt vil vel mange bli litt forvirret over en invitasjon som ikke egentlig er en invitasjon, så jeg lurer på hvordan man skal formulere seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde et bilde av askepott og prinsen foran slottet og følgende tekst : Noen ganger i en helt vanlig tilværelse gir kjærligheten oss et eventyr... Hold av 12. juni 2004, da skjer det noe spennende. Vent på videre informasjon! Klem fra juni04 og junimannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kort som sendes ut når man har fastsatt datoen, men kanskje ikke alle detaljene ennå - er visst ganske vanlig i USA, særlig hvis datoen er i ferietider - for at gjestene skal vite at de må sette av datoen... Det pleier å stå noe om at "invitasjon følger".

Grunnen til at vi skal sende er at mange av gjestene kommer langveis fra, og vi skal gifte oss i juni (nesten skoleferie) på Fjellværøy (Hitra kommune) som er et flott sted å feriere - vi vil derfor gjerne gi gjestene mest mulig tid til å finne seg egnet overnattingssted, pluss oppfordre dem til å vurdere å legge ferien dit når de først skal reise ut dit...

Vi kunne jo stolt på jungeltelegrafen - de fleste vet om datoen nå - men jeg har lyst til å legge ved en broskyre med bl.a. kart over Hitra og nyttig turistinfo. Har tenkt å sende dem i forbindelse med julekort, men som et separat "kort", liksom.

Men står altså fast på formuleringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå husker jeg det (tror jeg) :ler:

lørdag 29. mai er et stykke unna......

....men sett et kryss i kalenderen !!

---med bilde av oss (tror jeg) og monogrammet vårt, pluss rosene som gikk igjen i de andre trykksakene våre..... Mamma (Maxine Grey) har laget dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...