Maimira Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Noen her som har erfaring med Sjuminutterstrening? Har lastet ned en app hvor man trener etter instruksjon i 7 min. Gjorde det første gang i dag og ble faktisk litt svett. Kjenner godt at jeg har vært aktiv iallfall.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Ja. Kjenner appen. Seven heter den. Er jo ikke en fullverdig treningsøkt, men bedre enn ingen økt i en hektisk hverdag. Har kjørt den såpass mange ganger nå at jeg kan gjøre den og kun bli anpusten, men ikke svett. Har derfor begynt å kjøre 2 runder på jobb hver dag. En runde før lunsj, og en på ettermiddagen. Slenger du på ei morgenøkt og/eller ei kveldsøkt på 1 time i tillegg, så blir du raskt sprek. Anonymkode: dd462...51b 1
Maimira Skrevet 19. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Kjenner appen. Seven heter den. Er jo ikke en fullverdig treningsøkt, men bedre enn ingen økt i en hektisk hverdag. Har kjørt den såpass mange ganger nå at jeg kan gjøre den og kun bli anpusten, men ikke svett. Har derfor begynt å kjøre 2 runder på jobb hver dag. En runde før lunsj, og en på ettermiddagen. Slenger du på ei morgenøkt og/eller ei kveldsøkt på 1 time i tillegg, så blir du raskt sprek. Anonymkode: dd462...51b Tusen takk for svar:) For meg som er relativt utrent, så merker jeg at den har effekt ja. Tenkte å prøve å få dette til hver dag, så får jeg se hvor mye resultater det blir utav det. Kjenner det i alle fall i armene i dag, men det sier kanskje litt mer om hvor lite sprek jeg er... hehe;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå