Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med Sjuminutterstrening? Har lastet ned en app hvor man trener etter instruksjon i 7 min. Gjorde det første gang i dag og ble faktisk litt svett. Kjenner godt at jeg har vært aktiv iallfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Kjenner appen. Seven heter den. Er jo ikke en fullverdig treningsøkt, men bedre enn ingen økt i en hektisk hverdag. Har kjørt den såpass mange ganger nå at jeg kan gjøre den og kun bli anpusten, men ikke svett.

Har derfor begynt å kjøre 2 runder på jobb hver dag. En runde før lunsj, og en på ettermiddagen.  Slenger du på ei morgenøkt og/eller ei kveldsøkt på 1 time i tillegg, så blir du raskt sprek. 

Anonymkode: dd462...51b

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Kjenner appen. Seven heter den. Er jo ikke en fullverdig treningsøkt, men bedre enn ingen økt i en hektisk hverdag. Har kjørt den såpass mange ganger nå at jeg kan gjøre den og kun bli anpusten, men ikke svett.

Har derfor begynt å kjøre 2 runder på jobb hver dag. En runde før lunsj, og en på ettermiddagen.  Slenger du på ei morgenøkt og/eller ei kveldsøkt på 1 time i tillegg, så blir du raskt sprek. 

Anonymkode: dd462...51b

Tusen takk for svar:) For meg som er relativt utrent, så merker jeg at den har effekt ja. Tenkte å prøve å få dette til hver dag, så får jeg se hvor mye resultater det blir utav det. Kjenner det i alle fall i armene i dag, men det sier kanskje litt mer om hvor lite sprek jeg er... hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...