Gå til innhold

Til dere som trenger stimuli på klitten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 23 år, ikke særlig erfaring. Typen jeg er sammen med nå, er min første. Vi har et godt sexliv. 

Siden jeg ikke er så erfaren selv eller ikke vet så mye hvordan andre par har det under sex, så lurte jeg litt på hvordan dere kvinner blir stimulert på klitten (for dere som må det for å oppnå orgasme) når du og kjæresten har sex? Bruker du fingrene på klitten selv, gjør kjæresten din det eller bytter dere på? Hva med dere menn? Bruker dere fingrene på dama deres? 

Kjæresten min stimulerer meg alltid på klitten, jeg elsker det(!), så det er ikke problemet, men heller det at jeg er avhengig av han (selv om han liker det). Grunnen til at jeg ikke gjør det, er vel det at jeg er litt sjenert når det kommer til å ta på meg selv der nede. Jeg har egentlig god selvtillit og er veldig aktiv i sexakten, men akkurat det har jeg litt vansker med. Spørsmålet er egentlig hvordan dere blir stimulert på klitten gjennom sexakten?

Anonymkode: e830d...e8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noen fast "rutine", har man et godt sexliv gjør man alt mulig tenker nå jeg. 

Noen ganger slikker han meg, noen ganger masserer han klitoris med hendene mens han tar meg bakfra, noen ganger gjør jeg det selv. Om jeg skulle gi deg et enkelt svar er vel majoriteten av klitorisstimuli via oralsex.

(Jeg er 25 og han 31 om det er relevant).

Anonymkode: 08e65...e5f

Skrevet

Utforsk din egen kropp alene og gradvis inkludere han til du føler deg komfortabel med å ta på deg selv sammen med han. Klitten trenger stimuli stort sett fordi det er selve koseknappen.  

Anonymkode: 37690...751

• Liker 2
Skrevet

Enten gjør han det med fingre, eller så får den press av at vi gnikker kroppene mot hverandre på en eller annen måte. Jeg gjør det som regel ikke selv, fordi det gir meg lite/ingenting - men av og til gjør jeg det fordi han liker å se på ;)

Anonymkode: 70373...d94

Skrevet

Han slikker meg, eller jeg stimulerer klitten selv i misjonær eller doggy, eller han gir meg en hjelpende hånd mens han knuller meg i skje eller i misjonær med benet på skulderen hans (lettere tilgang for han sånn enn vanlig misjonær). 

Skrevet

Jeg tar på meg selv mens jeg rir ham. Tror han liker utsikten. ;)

Anonymkode: f924e...135

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer ikke med mindre jeg får "bestemme" litt og fingrer klitten selv. Med bestemme så mener jeg at jeg må finne stillinger som jeg liker, bestemme tempo osv. Ellers blir det vanskelig for meg å fingre uten at jeg ligger behagelig osv. Men dette pleier jeg å begynne med litt ut i akten. Jeg kan fint ha sex etter å ha fått orgasme også, så da får han bestemme stillinger osv etterpå. 

Jeg lar også an fingre meg, men jeg kommer ikke av det. Jeg må ha et bestemt trykk, rytme osv. Og det blir ødelagt ganske så fort om feks han gjør "feil". Jeg har prøvd å lære han, men det er jo vanskelig for han å vite, og det er jo ikke hans feil at kroppen min er slik. 

Jeg /han fingrer meg mens vi har doggy, jeg rir han osv. Ellers så har jeg pleid å ligge på ryggen og fingret klitten mens han har fingerpult meg. Det funker utmerket!

Anonymkode: 296d2...5af

• Liker 1
Skrevet

Kommer ann på. Som oftes bruker jeg tunga og sutter på klitten. Når jeg har den i så fikser hun det selv. Da tar jeg meg av brystene og kjæler med dem. Så vis han tar deg bakfra. Så kan du starte der. Da ser han ikke det. Så kandu tvide derfra☺ det er også godt å bli kitlet på ballene når du først har handa der nede 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...