Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idiot... 

Anonymkode: 7915a...6cb

Skrevet

Rasist OG idiot. Utrolig hva folk lirker av seg, jeg nekter å tro at alt er uvitenhet....

Skrevet

Kanskje bare dum. Men nordmenn er for touchy og hun er norsk der, hun er halvt asiatisk det kan man se litt men ikke så mye (si ikke land?) men litt brunere enn vanlig for halv. Jeg kan forstå mange norske ikke ser hun er halv. Har hun vært i asia? Jeg vet ikke land men har hun sett som noen av de luk khrueng (halv barn) har hun kanskje blitt like touchy der selv om ingen mener noe dårlig.

https://www.google.no/search?q=%E0%B8%A5%E0%B8%B9%E0%B8%81%E0%B8%84%E0%B8%A3%E0%B8%B6%E0%B9%88%E0%B8%87&biw=1920&bih=969&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiqwoT807TKAhWBEywKHWfFDskQ_AUIBigB

Skrevet

Det kan hende, men jeg oppfatter det slik at det ikke er "det etniske" hun irriterer seg over, men selve utsagnene? jeg syns også noen av disse var drøye og har dessverre hørt om mange slike tilfeller 

Skrevet
5 timer siden, Random skrev:

Kanskje bare dum. Men nordmenn er for touchy og hun er norsk der, hun er halvt asiatisk det kan man se litt men ikke så mye (si ikke land?) men litt brunere enn vanlig for halv. Jeg kan forstå mange norske ikke ser hun er halv. Har hun vært i asia? Jeg vet ikke land men har hun sett som noen av de luk khrueng (halv barn) har hun kanskje blitt like touchy der selv om ingen mener noe dårlig.

https://www.google.no/search?q=%E0%B8%A5%E0%B8%B9%E0%B8%81%E0%B8%84%E0%B8%A3%E0%B8%B6%E0%B9%88%E0%B8%87&biw=1920&bih=969&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiqwoT807TKAhWBEywKHWfFDskQ_AUIBigB

Tema er litt interessant uansett? Opplever "etniske" norske slik?

Skrevet

Gjøre narr av europeiske ja, mener ikke noe dårlig med det men de er ofte touchy :P

Hun er som norske da hun er veldig touchy.

Skrevet

Hun er begge deler.

Skrevet

Tenker ubetenksomhet, uvitenhet og/eller dårlige sosiale antenner, jeg. 

Men det er bare meg. ☺

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Men det er bare meg. ☺

Enig!

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig!

Da var det ikke bare meg. 😉

Skrevet
22 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Men det er bare meg. ☺

Ja, jeg er også enig med deg! Men jeg lurer på hva det er som får folk til å tro at mottaker vil syns det er OK å bli snakket til slik. Jeg tror ikke det er særnorsk. Prøv å si til en svenske "svensk ahhhh da må du være dum" under er seriøst møte feks. :P 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, scrabble skrev:

Ja, jeg er også enig med deg! Men jeg lurer på hva det er som får folk til å tro at mottaker vil syns det er OK å bli snakket til slik. Jeg tror ikke det er særnorsk. Prøv å si til en svenske "svensk ahhhh da må du være dum" under er seriøst møte feks. :P 

"Avsender" tror ikke noe som helst om det. Nettopp p.g.a. det jeg nevnte er det ikke i deres tanker engang. 

Skrevet
21 minutter siden, Mann 42 skrev:

Kan man ikke være begge deler?

Jo.. !

Skrevet
Den 1/19/2016 at 2.00, Random skrev:

halv asiat? hun er vel helt asiat. over til spørsmålet her inne på facebook. ja. det er idioti. hilsen Trude.

Anonymkode: e0f4f...eef

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

halv asiat? hun er vel helt asiat. over til spørsmålet her inne på facebook. ja. det er idioti. hilsen Trude.

Hehe så du vet bedre enn henne selv om hun er helt eller halvt asiatisk? 

• Liker 1
Skrevet
Den 21.1.2016 at 23.41, AnonymBruker skrev:

Hvis hun er hel har hun ta plastikk, hun ser ut som korea men sterk gen fra asiat litt hvit men kanskje hun ta solarium. Før jeg kaller alle norske for frankrike folk eller guava frukt, de blir fornærmet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...