Gå til innhold

Hvordan gå fuckfriend som mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sjekker ikke opp folk på byen så har ikke ONS som kan bli ff. Det nermeste jeg kommer ff er å date noen for så å si hadet når de begynner å legge ut om følelser for meg. Dette gjør jeg av hensyn til dem.

Folk vil alltid i forhold med meg og venter også gjerne en stund med sex. Synes også de fleste kvinnene jeg får kontakt med er litt passive med tanke på innledende fysisk kontakt.

Om jeg sier at jeg kun er ute etter kos bryter de kontakten før vi blir ordentlig kjent. Må nesten late som om jeg ønsker forhold, noe jeg synes er litt på kanten rent etisk, men samtidig så må jo jeg også kunne få ha sex på lik linje med andre.. Vet ikke helt hva jeg bør gjøre. Er det noen som har noen tipd?

Anonymkode: ad4f2...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sjekker ikke opp folk på byen så har ikke ONS som kan bli ff.

Anonymkode: ad4f2...6d2

Begynn å sjekk opp folk på byen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall kvinner som vil ha det kontra antall menn som vil ha det er veldig lavt. Du må enten være eksepsjonelt kjekk, eller villig til å lure en som er interessert i forhold.

Anonymkode: ac456...393

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dating-game er en risikosport hvor det handler om å ikke bli lurt, så tenker jeg at de damene du dater vet alltid at det en risiko at du også lyver. Derav er det bare å kjøre på å smiske dem til trusa faller av.

Det er min mening.

Anonymkode: 86cc3...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden dating-game er en risikosport hvor det handler om å ikke bli lurt, så tenker jeg at de damene du dater vet alltid at det en risiko at du også lyver. Derav er det bare å kjøre på å smiske dem til trusa faller av.

Det er min mening.

Anonymkode: 86cc3...fb4

Og gjøre sjekkemarkdet enda mer føkka opp? For hver gang en dame blir lurt av en lurepikk jo mer holder hun tilbake. Det er slike som deg TS som ødelegger hele markedet. Hold pikken din for deg selv inntil du er voksen nok for et forhold. 

Anonymkode: 2a958...fe4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og gjøre sjekkemarkdet enda mer føkka opp? For hver gang en dame blir lurt av en lurepikk jo mer holder hun tilbake. Det er slike som deg TS som ødelegger hele markedet. Hold pikken din for deg selv inntil du er voksen nok for et forhold. 

Anonymkode: 2a958...fe4

Det er ikke alle som vil ha forhold, så hvordan kan du si at han ødelegger sjekkemarkedet?

Anonymkode: 0416e...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alle som vil ha forhold, så hvordan kan du si at han ødelegger sjekkemarkedet?

Anonymkode: 0416e...7b6

Hvis han med overlegg lurer jenter som ønsker forhold?

Anonymkode: ea099...32c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han med overlegg lurer jenter som ønsker forhold?

Anonymkode: ea099...32c

Da burde hun ha andre kvaliteter annet enn sex som gjør at mannen får lyst på et forhold. Men hvis mannen bare har lyst på sex og dama går med på dette, hvorfor er det da mannens feil og hvorfor ødelegger han kvinner? Kvinner burde i så fall bli bedre på å kommunisere hva de vil, enn å bli skuffet når mannen kun hadde en intensjon fra starten.

Anonymkode: 0416e...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da burde hun ha andre kvaliteter annet enn sex som gjør at mannen får lyst på et forhold. Men hvis mannen bare har lyst på sex og dama går med på dette, hvorfor er det da mannens feil og hvorfor ødelegger han kvinner? Kvinner burde i så fall bli bedre på å kommunisere hva de vil, enn å bli skuffet når mannen kun hadde en intensjon fra starten.

Anonymkode: 0416e...7b6

Fordi menn lyger og sier de vil ha et forhold, bare for å få pule på en dame for en kort periode. Han lar henne tro han er seriøs. Men han bryr seg ikke om henne i det hele tatt. Det er så mange som har blitt lurt av slike menn og de har det fryktelig vondt etterpå.

Om han er ærlig fra dag en og sier han bare vil ha en pulevenninne, så vet hun selv hva hun går inn i og kan ta et valg. Da er det fair.

Anonymkode: 2a958...fe4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sjekker ikke opp folk på byen så har ikke ONS som kan bli ff.

Anonymkode: ad4f2...6d2

Det er jo det du må gjøre om du vil ha en 'fuckbuddy'. Du starter ut med uforpliktende sex og fortsetter i samme linje. 

Anonymkode: 77ae0...154

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame og kan kun svare for meg...
Jeg traff en mann, som er separert, jobber mye, jeg har mye med mine barn og skole og jobb osv. Og jeg ønsker overhodet ikke et seriøst forhold nå, det har ikke tid eller overskudd til. Vi ses ofte når det passer han pga. jobben hans, dette går fint for meg.
Vi har utrolig god sex, spiser god mat, og det aller viktigste er samtalene vi har. Vi har en enormt god kjemi, da sa klikk første daten. Jeg var da i utgangspunktet etter noe seriøst, men da han la det klart for meg at det er ikke han, men han nyter mitt selskap og ønsker å ses måtte jeg gå i tenkeboksen, og fant til slutt ut at det passer meg.
Jeg vil si vi bruker hverandre. Han bruker meg og får dekket sitt behov for sex primært, og setter pris på at vi har god kjemi, han trives med meg, og vi kan gjøre andre ting i tillegg.
Jeg kunne aldri vært med en uten å ha god kjemi og gode samtaler. Intellektet hans treffer meg og jeg syns det er utrolig attraktivt.

På den annen side har jeg ei venninne som blir lurt trill rundt av en tv-kjendis, han er enda gift så vidt meg bekjent og hun brukes kun til sex... Men vil visst ikke innse det selv.

Hvis du vil ha ei dame med på det her er du aller høyst sannsynlig nødt til å gi litt av deg selv også, fordi de aller færreste damer har sex kun med underlivet, vi trenger kontakten og kjemien i tillegg. Det sitter i hodet for de fleste.
Vet ikke om det er mange damer som får til det, men for meg går det hvertfall fint.
Vi har jo gode, varme følelser for hverandre, men jeg ville aldri orket eller ønsket å bo med han, og han ville aldri ønsket å bo med noen generelt...

Anonymkode: 576c4...0dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame og kan kun svare for meg...
Jeg traff en mann, som er separert, jobber mye, jeg har mye med mine barn og skole og jobb osv. Og jeg ønsker overhodet ikke et seriøst forhold nå, det har ikke tid eller overskudd til. Vi ses ofte når det passer han pga. jobben hans, dette går fint for meg.
Vi har utrolig god sex, spiser god mat, og det aller viktigste er samtalene vi har. Vi har en enormt god kjemi, da sa klikk første daten. Jeg var da i utgangspunktet etter noe seriøst, men da han la det klart for meg at det er ikke han, men han nyter mitt selskap og ønsker å ses måtte jeg gå i tenkeboksen, og fant til slutt ut at det passer meg.
Jeg vil si vi bruker hverandre. Han bruker meg og får dekket sitt behov for sex primært, og setter pris på at vi har god kjemi, han trives med meg, og vi kan gjøre andre ting i tillegg.
Jeg kunne aldri vært med en uten å ha god kjemi og gode samtaler. Intellektet hans treffer meg og jeg syns det er utrolig attraktivt.

På den annen side har jeg ei venninne som blir lurt trill rundt av en tv-kjendis, han er enda gift så vidt meg bekjent og hun brukes kun til sex... Men vil visst ikke innse det selv.

Hvis du vil ha ei dame med på det her er du aller høyst sannsynlig nødt til å gi litt av deg selv også, fordi de aller færreste damer har sex kun med underlivet, vi trenger kontakten og kjemien i tillegg. Det sitter i hodet for de fleste.
Vet ikke om det er mange damer som får til det, men for meg går det hvertfall fint.
Vi har jo gode, varme følelser for hverandre, men jeg ville aldri orket eller ønsket å bo med han, og han ville aldri ønsket å bo med noen generelt...

Anonymkode: 576c4...0dd

Men dette er jo et forhold. Og dere har funnet en frekvens som passer dere. Jeg hadde heller ikke vært fremmed for et slikt forhold for jeg har mer en nok med mitt. Synes det høres helt flott ut faktisk. 

Men er man bare FF så henger man ikke sammen eller spiser sammen eller skravler og koser seg. Man sier hei, har sex, og så er det hade. 

Anonymkode: 2a958...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart du må sjekke opp noen på byen for å få en FF. Er du sær eller?

Alternativet er å lage en Tinder-profil hvor det fremkommer tydelig at du ønsker noe useriøst.

Anonymkode: 0b438...dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg sier at jeg kun er ute etter kos bryter de kontakten før vi blir ordentlig kjent. Må nesten late som om jeg ønsker forhold, noe jeg synes er litt på kanten rent etisk, men samtidig så må jo jeg også kunne få ha sex på lik linje med andre..

Anonymkode: ad4f2...6d2

Før det første er det da ingen menneskerett å ha sex, som du ser ut til å mene at det er. Synes du det er greit å lyve og gjøre et annet, uskyldig menneske vondt bare fordi du skal få deg et ligg?

Vær åpen om hva du søker etter. Du skjønner vel at det er nødvendig? Det finnes jenter, deriblant meg, som kunne tenkt seg en ff. Men KUN hvis han er åpen om det fra starten av.

Anonymkode: e3706...b59

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men dette er jo et forhold. Og dere har funnet en frekvens som passer dere. Jeg hadde heller ikke vært fremmed for et slikt forhold for jeg har mer en nok med mitt. Synes det høres helt flott ut faktisk. 

Men er man bare FF så henger man ikke sammen eller spiser sammen eller skravler og koser seg. Man sier hei, har sex, og så er det hade. 

Anonymkode: 2a958...fe4

Kan godt hende. Men det er SVÆRT få sånne kvinner, for vi har sex på andre måter av andre grunner enn dere.
Hvis du KUN skal få utløsning i et hull hvorfor trenger du ei dame...?
 

Anonymkode: 576c4...0dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan godt hende. Men det er SVÆRT få sånne kvinner, for vi har sex på andre måter av andre grunner enn dere.
Hvis du KUN skal få utløsning i et hull hvorfor trenger du ei dame...?
 

Anonymkode: 576c4...0dd

Fordi hullet sitter på en dame? :fnise:

Anonymkode: 0416e...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan godt hende. Men det er SVÆRT få sånne kvinner, for vi har sex på andre måter av andre grunner enn dere.
Hvis du KUN skal få utløsning i et hull hvorfor trenger du ei dame...?
 

Anonymkode: 576c4...0dd

For noe tøv.

Det finnes mange jenter som kan tenke seg en FF. Men da bør TS være ærlig om det. Han skyter seg selv i foten her.

 

Anonymkode: 65f9a...1ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sjekker ikke opp folk på byen så har ikke ONS som kan bli ff. Det nermeste jeg kommer ff er å date noen for så å si hadet når de begynner å legge ut om følelser for meg. Dette gjør jeg av hensyn til dem.

Folk vil alltid i forhold med meg og venter også gjerne en stund med sex. Synes også de fleste kvinnene jeg får kontakt med er litt passive med tanke på innledende fysisk kontakt.

Om jeg sier at jeg kun er ute etter kos bryter de kontakten før vi blir ordentlig kjent. Må nesten late som om jeg ønsker forhold, noe jeg synes er litt på kanten rent etisk, men samtidig så må jo jeg også kunne få ha sex på lik linje med andre.. Vet ikke helt hva jeg bør gjøre. Er det noen som har noen tipd?

Anonymkode: ad4f2...6d2

 

Det er dårlig gjort og blir aldri å gå i lengden. Det er ikke slik at flertallet av kvinner ønsker en fuckfriend, det er en grunn for at de fleste bryter kontakten før dere blir ordentlig kjent når du sier du kun er ute etter kos. 

 

 

 

Anonymkode: 36bc5...27b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan godt hende. Men det er SVÆRT få sånne kvinner, for vi har sex på andre måter av andre grunner enn dere.
Hvis du KUN skal få utløsning i et hull hvorfor trenger du ei dame...?
 

Anonymkode: 576c4...0dd

Jeg er en sånn kvinne og har en "fuck friend", selv om jeg foretrekker å kalle det en regelmessig hookup.

Det er jo en bra ting at du ønsker å være ærlig om intensjonene dine, men da tror jeg det blir vanskelig å finne noen. Dette er jo helt uetisk, men slik jeg har sett andre gjøre det (menn) er dette: f eks skaffe seg tinder, gå på date med en dame, virke superinteressert, gi inntrykk av at du er ute etter et forhold og ønsker å bli godt kjent med henne, så kommer dagen hvor dere har sex og hvis sexen er bra så gradvis trekk deg mer og mer unna. Ikke trekk deg helt med én gang, men graaadvis. Til slutt er det bare sexen igjen og når hun spør om mer så svarer du at du "føler at du ikke vil ha noe mer enn slik dere har det nå".

Dette er fremgangsmåten en fyr brukte på meg. (Ikke han jeg har som fuckfriend nå). Det endte med at vi hadde regelmessig sex i mange måneder fordi jeg var betatt. Sånn kan man få seg en fuckfriend hvis man driter i andres følelser.

Anonymkode: 248a3...cf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan godt hende. Men det er SVÆRT få sånne kvinner, for vi har sex på andre måter av andre grunner enn dere.
Hvis du KUN skal få utløsning i et hull hvorfor trenger du ei dame...?
 

Anonymkode: 576c4...0dd

Nå er ikke jeg TS. Jeg er en dame. 

Og jeg har blitt såra nok av menn med uærlige hensikter. Såpass mye at jeg ikke vil ha en mann på fulltid i mitt liv for jeg klarer ikke stole på noen av de. Da er det enklere med en deltidskjæreste. 

Anonymkode: 2a958...fe4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...