Gå til innhold

Pappa 50 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pappa blir 50 år, og trenger gavetips! Det er håpløst å kjøpe noe til han, han har absolutt alt! Han bruker veldig mye tid på jobb, har derfor veldig få hobbyer jeg kan kjøpe ut i fra. Fikk å nettopp beskjed om at stillingen min på jobb blir redusert,  så jeg kan ikke bruke 1000-vis av kroner (noe pappa vet). 

Noen som har tips??? 

Anonymkode: 3df7d...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, #Sunrise skrev:

lommelerke med navn og alder på :)

Fint tips. Og de i sølv koster ikke skjorta av ryggen. ☺

PS. Skal den eventuelt brukes bør det ikke være sølv. 

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hva er hans interesser, da? 

 

Kan det være aktuelt å spandere to billetter på ham til teater, eller kanskje kino for eksempel (ved sistnevnte kan du jo legge ved cash til popcorn-meny også). Men om det blir å spandere billetter på ham må du vite med sikkerhet at han er av typen som kommer på å faktisk bruke gavekort før de går ut på dato. Noen folk jeg er i slekt med er så surrete at det bare blir liggende.. :rolleyes: 

 

Er han av typen som kunne brukt noen røffere smykker/armbånd? Vanskelig å gi konkrete forslag uten å ha noen særlig pekepinner å gå ut fra. 

Endret av Glansbildeskrinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviter han på en dagstur i skog eller fjell, med niste og kos. 

Pakk ryggsekk  med kvikk-lunsj, apelsiner og pølser. Bruk tid sammen, snakk, vær tilstede for han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pappa blir 50 år, og trenger gavetips! Det er håpløst å kjøpe noe til han, han har absolutt alt! Han bruker veldig mye tid på jobb, har derfor veldig få hobbyer jeg kan kjøpe ut i fra. Fikk å nettopp beskjed om at stillingen min på jobb blir redusert,  så jeg kan ikke bruke 1000-vis av kroner (noe pappa vet). 

Noen som har tips??? 

Anonymkode: 3df7d...c87

Teleskop? Avslappende og spennende for en som bruker mye tid på jobb :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...