AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Pappa blir 50 år, og trenger gavetips! Det er håpløst å kjøpe noe til han, han har absolutt alt! Han bruker veldig mye tid på jobb, har derfor veldig få hobbyer jeg kan kjøpe ut i fra. Fikk å nettopp beskjed om at stillingen min på jobb blir redusert, så jeg kan ikke bruke 1000-vis av kroner (noe pappa vet). Noen som har tips??? Anonymkode: 3df7d...c87
Jerry Lee Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 (endret) 2 minutter siden, #Sunrise skrev: lommelerke med navn og alder på Fint tips. Og de i sølv koster ikke skjorta av ryggen. ☺ PS. Skal den eventuelt brukes bør det ikke være sølv. Endret 18. januar 2016 av Jerry Lee
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 (endret) Hva er hans interesser, da? Kan det være aktuelt å spandere to billetter på ham til teater, eller kanskje kino for eksempel (ved sistnevnte kan du jo legge ved cash til popcorn-meny også). Men om det blir å spandere billetter på ham må du vite med sikkerhet at han er av typen som kommer på å faktisk bruke gavekort før de går ut på dato. Noen folk jeg er i slekt med er så surrete at det bare blir liggende.. Er han av typen som kunne brukt noen røffere smykker/armbånd? Vanskelig å gi konkrete forslag uten å ha noen særlig pekepinner å gå ut fra. Endret 18. januar 2016 av Glansbildeskrinet
Juniper Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Inviter han på en dagstur i skog eller fjell, med niste og kos. Pakk ryggsekk med kvikk-lunsj, apelsiner og pølser. Bruk tid sammen, snakk, vær tilstede for han.
Gjest Blomsterert Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Pappa blir 50 år, og trenger gavetips! Det er håpløst å kjøpe noe til han, han har absolutt alt! Han bruker veldig mye tid på jobb, har derfor veldig få hobbyer jeg kan kjøpe ut i fra. Fikk å nettopp beskjed om at stillingen min på jobb blir redusert, så jeg kan ikke bruke 1000-vis av kroner (noe pappa vet). Noen som har tips??? Anonymkode: 3df7d...c87 Teleskop? Avslappende og spennende for en som bruker mye tid på jobb :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå