Gjest Nanne70 Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Nå er vi inne i tredje uke med sprengkulde her jeg bor, og jeg er så sliten. Det føles som om kulden tapper meg for alt av energi, jeg har knapt overskudd til å gjøre husarbeid og gruer meg til hver gang jeg må utendørs. Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg ha trodd at kroppen egentlig ønsket å gå i dvale, slik enkelte dyr gjør om vinteren Det er forøvrig ikke depresjon det er snakk om, da overskuddmangelen er fysisk. Flere som føler det slik?
Gjest chisandra Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Jeg har det litt på samme måte. Blir som bilen min - tregere og tregere å starte etterhvert som kulda tar tak. Men sola har snudd, nå går det mot vår snart.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Hvor kaldt er det? Enig i at eksrem kulde ( eller ekstrem varme ) tapper en for energi. Man bruker all energi på å holde seg varm når det er for kaldt, og omvendt hvis det blir for varmt... Anonymkode: a4729...c13
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Jeg er atopiker, og blir syk av kulden. Huden er og helt uttørket, like tørr etter å ha smurt skikkelig fet krem og, så får eksem. Så liker virkelig ikke vinteren. Det er bedre når det er nærmere null grader. Har heller ikke energi til noe nå. Anonymkode: 20caa...5ba
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Bjørnen sover, bjørnen sover... Ja har det litt på samme måte, men jeg tror det hos meg skyldes mørket og ikke kulda. Jeg synes det ble noe bedre etter at jeg pøste på med litt D-vit. Anonymkode: 0a77c...d9a
TheGirlWhoWaited Skrevet 18. januar 2016 #6 Skrevet 18. januar 2016 Jeg har det på samme måten, men jeg har også en fysisk diagnose som gjør at jeg takler kulde dårlig.
Gjest Handymanhedmark Skrevet 18. januar 2016 #7 Skrevet 18. januar 2016 Ingen problem med å være ute i kulda. Jobber ute helt frem til 30 blå. Det er dog viktig å kle seg riktig og skikkelig. I een siste tiden har temperaturen vært mellom 17- 32 minus.
Ruccula Skrevet 18. januar 2016 #9 Skrevet 18. januar 2016 Vær glad du ikke har hund som du må gå 2 timers tur med.hver dag... Det har jeg, det er kaldt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå