AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Jeg var å tok en GU på fredag. Jeg virkelig hater det som de fleste kvinner gjør. Men da legen tok fingrene inn for å kjenne, syntes jeg det var godt. Det var overhodet ingen lege jeg finner attraktiv (hun er dn gammel dame i slutten av 60 åra og jeg er ikke bifil eller lesbisk!) så jeg var hverken kåt eller noe sånt. Men jeg fikk likevel en deilig følelse i det fingrene gikk inn. Kan det være hun traff et følsomt punkt? Føler meg så ekkel og skamfull. Håper ikke hun merket noe. Det var forøvrig ikke deilig hverken før eller etter. Bare i det fingrene gikk inn. (Å nei, dette er IKKE noen runketråd som man kjapt blir beskyldt for her inne, trenger bare høre at jeg ikke er helt unormal og at kanskje noen har opplevd det samme og at det ikke er unormalt) Anonymkode: 278ff...9f6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Du reagerte på fysisk stimulering, det er ikke viljestyrt, og det er helt vanlig. For å trekke en parallell, uten sammenligning forøvrig, det er relativt vanlig å bli våt på grunn av fysisk stimulering under voldtekt. Noen kan også oppleve en følelse av velbehag. Dette er som sagt ikke viljestyrt, og ikke et uttrykk for lyst. Det er på samme måte som at menn kan få ereksjon ved stimulering, selv om de ikke er kåte. Anonymkode: 2f9eb...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Jeg har aldri, noen gang, på alle de GU jeg har tatt fått en finger opp i dåsa. De bruker kun spekulum (er det ikke det det heter..?) eller andre apparater (UL). Anonymkode: ef47a...885
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri, noen gang, på alle de GU jeg har tatt fått en finger opp i dåsa. De bruker kun spekulum (er det ikke det det heter..?) eller andre apparater (UL). Anonymkode: ef47a...885 På min GU hadde gynekologen to fingrer inn. Anonymkode: 7a8d0...01c
TheGirlWhoWaited Skrevet 18. januar 2016 #6 Skrevet 18. januar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri, noen gang, på alle de GU jeg har tatt fått en finger opp i dåsa. De bruker kun spekulum (er det ikke det det heter..?) eller andre apparater (UL). Anonymkode: ef47a...885 Seriøst? Det er da helt vanlig - blant annet med den andre hånde på magen for å sjekke livmor og eggstokker. 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #7 Skrevet 18. januar 2016 3 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Seriøst? Det er da helt vanlig - blant annet med den andre hånde på magen for å sjekke livmor og eggstokker. Min gynekolog bruker ultralyd og aldri fingrene. Anonymkode: 08f8f...08e
TheGirlWhoWaited Skrevet 18. januar 2016 #8 Skrevet 18. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min gynekolog bruker ultralyd og aldri fingrene. Anonymkode: 08f8f...08e Ja, men du svarer som om det skulle være fullstendig uhørt å gjøre det på noen annen måte enn den du er vant til. 4
Anglofil Skrevet 18. januar 2016 #9 Skrevet 18. januar 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Smookiekins Skrevet 18. januar 2016 #10 Skrevet 18. januar 2016 Ikke noe å skamme seg over.. En som kan å bruke fingrene er vel alltid godt
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #11 Skrevet 18. januar 2016 1 minutt siden, Smookiekins skrev: Ikke noe å skamme seg over.. En som kan å bruke fingrene er vel alltid godt Har du misforstått tråden? Anonymkode: a4f63...cd0
Smookiekins Skrevet 18. januar 2016 #12 Skrevet 18. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du misforstått tråden? Anonymkode: a4f63...cd0 Det var en spøk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå