Gå til innhold

Skamfull etter GU

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var å tok en GU på fredag. Jeg virkelig hater det som de fleste kvinner gjør. Men da legen tok fingrene inn for å kjenne, syntes jeg det var godt. Det var overhodet ingen lege jeg finner attraktiv (hun er dn gammel dame i slutten av 60 åra og jeg er ikke bifil eller lesbisk!) så jeg var hverken kåt eller noe sånt. Men jeg fikk likevel en deilig følelse i det fingrene gikk inn. Kan det være hun traff et følsomt punkt? Føler meg så ekkel og skamfull. Håper ikke hun merket noe. Det var forøvrig ikke deilig hverken før eller etter. Bare i det fingrene gikk inn. 

(Å nei, dette er IKKE noen runketråd som man kjapt blir beskyldt for her inne, trenger bare høre at jeg ikke er helt unormal og at kanskje noen har opplevd det samme og at det ikke er unormalt)

Anonymkode: 278ff...9f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt, slapp av.

Skrevet

Du reagerte på fysisk stimulering, det er ikke viljestyrt, og det er helt vanlig.

For å trekke en parallell, uten sammenligning forøvrig, det er relativt vanlig å bli våt på grunn av fysisk stimulering under voldtekt.  Noen kan også oppleve en følelse av velbehag.  Dette er som sagt ikke viljestyrt, og ikke et uttrykk for lyst.

Det er på samme måte som at menn kan få ereksjon ved stimulering, selv om de ikke er kåte.

Anonymkode: 2f9eb...b6a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri, noen gang, på alle de GU jeg har tatt fått en finger opp i dåsa. De bruker kun spekulum (er det ikke det det heter..?) eller andre apparater (UL). 

Anonymkode: ef47a...885

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri, noen gang, på alle de GU jeg har tatt fått en finger opp i dåsa. De bruker kun spekulum (er det ikke det det heter..?) eller andre apparater (UL). 

På min GU hadde gynekologen to fingrer inn. 

Anonymkode: 7a8d0...01c

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Det er da helt vanlig - blant annet med den andre hånde på magen for å sjekke livmor og eggstokker.

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Seriøst? Det er da helt vanlig - blant annet med den andre hånde på magen for å sjekke livmor og eggstokker.

Min gynekolog bruker ultralyd og aldri fingrene. 

Anonymkode: 08f8f...08e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min gynekolog bruker ultralyd og aldri fingrene. 

Anonymkode: 08f8f...08e

Ja, men du svarer som om det skulle være fullstendig uhørt å gjøre det på noen annen måte enn den du er vant til.

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet

Ikke noe å skamme seg over.. En som kan å bruke fingrene er vel alltid godt ;) 

Skrevet
1 minutt siden, Smookiekins skrev:

Ikke noe å skamme seg over.. En som kan å bruke fingrene er vel alltid godt ;) 

Har du misforstått tråden?

Anonymkode: a4f63...cd0

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du misforstått tråden?

Anonymkode: a4f63...cd0

Det var en spøk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...