Gå til innhold

Faller ikke for norske gutter..

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den 18.1.2016 at 0.00, Electron skrev:

Noe av det samme problemet for meg.

Jeg sliter veldig med å fange interessen til norske jenter. Er nærmest usynlig for de.

Men utenlandske jenter spesielt asiatere liker hva de ser. Merkelig...

2+2=4

Anonymkode: fb747...5cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som deg, TS. Jeg har to norske ekser. Min siste eks er fra Latin-Amerika, og etter han har jeg ikke sett på en norsk mann. Utenlandske menn er full av passion, og er på en måte helt i andre endel av skalaen enn norske. De to eksene mine brydde seg mest om helgefylla, ps3 og fhm-damer. Kjedelige rett og slett. Jeg kommer fra en høylydt og utadvent familie så det kan jo hende jeg identifiserer meg mer med utenlandske også da. Bortsett fra min mor som er prektigheten selv og helst skulle sett at jeg giftet med med en traust bonde.

Anonymkode: 7907c...a7f

Gjest Aucaman
Skrevet

Det er ganske normalt å ha den type preferanser. Selv liker jeg svært godt øst-europeere og, spesielt de fra balkansområdet. Ikke bare på grunn av utseende, men også væremåte.

Anyways, problemet ditt ligger jo i aksepten til dine foreldre. Tror ganske mange kvinner og menn får satt forventninger til av familie, selv om det ikke er basert på etnisitet. For eksempel har deler av familien min forventninger til at jeg finner ei jente innen helsesektoren (høyere utdannelse er nemlig tøv og unødvendig). Likevel tviler jeg sterkt på at de hadde reagert dersom jeg hadde blitt sammen med noen annen som er allright. Hvis ikke hadde det vært deres problem. Du liker de du liker.

Kan være som du sier, hvis du har blitt behandlet dårlig av en utlending kan de generalisere og tenke at utlendinger er usikkert eller noe. 

Skrevet

Faller mest for spanjoler og marokkanere. Men alle spanjoler kan være forskjellige og marokkanere også, men faller kun for en type spanjoler og marokkanere. Utseendemessig er de to typene jeg faller for, like. personlighetsmessig noe forskjellig men likevel ganske like. Foretrekker spanjoler, tror de er mindre voldelige av de to. Så her til lands finner jeg neppe prinsen. 

Anonymkode: 6e407...569

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hm.. Personlig kunne jeg aldri vært sammen med en som har så forskjellig bakgrunn i fra meg og min kultur, men det er nå min mening. Godt vi er forskjellige. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...