AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Kjæresten (22) og meg (23), har vært sammen i litt over 4 år, hvorav de siste 6 månedene har vært i avstandsfohold. Samme land, men flyavstand. For meg så skulle jeg ønske det var noe intimitet, selv om vi ikke er sammen. Synes det blir lenge i mellom, da det pleier å være mellom 1 - 2 måneder mellom vi treffes. Det ser ut som det kommer til å fortsette å være langdistanse veldig lenge fremmover (3 - 4 år). Hun synes det er kleint med sexting, skype o.l så hun vil ha det forbeholdt når vi møtes. For min del, blir det kjedelig å kjøre helt solo, holder på å bli veldig frustrert. Noen med erfaringer som vil dele? Anonymkode: 4629a...8a9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten (22) og meg (23), har vært sammen i litt over 4 år, hvorav de siste 6 månedene har vært i avstandsfohold. Samme land, men flyavstand. For meg så skulle jeg ønske det var noe intimitet, selv om vi ikke er sammen. Synes det blir lenge i mellom, da det pleier å være mellom 1 - 2 måneder mellom vi treffes. Det ser ut som det kommer til å fortsette å være langdistanse veldig lenge fremmover (3 - 4 år). Hun synes det er kleint med sexting, skype o.l så hun vil ha det forbeholdt når vi møtes. For min del, blir det kjedelig å kjøre helt solo, holder på å bli veldig frustrert. Noen med erfaringer som vil dele? Anonymkode: 4629a...8a9 Ikke press henne til noe hun ikke er komfortabel med. Anonymkode: 845f1...154
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke press henne til noe hun ikke er komfortabel med. Anonymkode: 845f1...154 Nei, det er jo en selvfølgelighet Anonymkode: 4629a...8a9
nordlending Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 For vår del gikk det helt fint å ikke snakke noe særlig om sex når vi var fra hverandre. Det var en naturlig del av forholdet når vi var sammen, men ikke alene.
Smookiekins Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 (endret) Prøv å møtes oftere. Hva med å prøve snap? Har dere prøvd sexting, eller bare synes hun det er kleint av prinsipp? Hun burde da gi det en sjanse iallefall.. Har hatt avstandsforhold i ca 2 år, men vi møttes minst 1 helg pr mnd. Snakket mye på telefon da.. Hvis du sliter allerede etter 6 mnd så spørs det om du klarer 3-4 år.. Endret 17. januar 2016 av Smookiekins
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #6 Skrevet 17. januar 2016 1 minutt siden, Smookiekins skrev: Prøv å møtes oftere. Hva med å prøve snap? Har dere prøvd sexting, eller bare synes hun det er kleint av prinsipp? Hun burde da gi det en sjanse iallefall.. Har hatt avstandsforhold i ca 2 år, men vi møttes minst 1 helg pr mnd. Snakket mye på telefon da.. Hvis du sliter allerede etter 6 mnd så spørs det om du klarer 3-4 år.. TS. Hun vil ikke sende noe på snap, ettersom hun er redd for at noe kan komme på "avveie" (3-part). Men vi har aldri prøvd heller. Jeg tenker det samme (ref siste setning). Har prøvd sexting når vi var i avstandforhold for 4 år siden, det funket greit. Men om jeg "initialiserer" noe slikt nå, så blir ikke noe særlig respons. Anonymkode: 4629a...8a9
frk91 Skrevet 18. januar 2016 #7 Skrevet 18. januar 2016 Vi bruker snap og skype til sex, og det hjelper faktisk veldig på savnet etter den andre. Men om hun ikke ønsker å bruke noen av delene og du føler du sliter allerede, så er jeg usikker på om forholdet deres klarer å overleve 3-4år med avstand..
kokosnøtta123 Skrevet 18. januar 2016 #8 Skrevet 18. januar 2016 Hei. Jeg hadde avstandsforhold med kjæresten i over et år. På grunn av at han er som han er og jeg er meg, så hadde vi lite kontakt når vi var fra hverandre. Men ble likevel litt facetime-samtaler og litt bildesendinger. Det jeg vil anbefale for deg er å få henne til seg å føle seg bra og komfortabel(si mye fint til henne). Be henne sende deg et bilde av henne først med undertøy. Løsningen er å la det komme naturlig. Og for gudsskyld ikke send henne penisbilde uten forvarsel. På facetime kan du være flørtete og spørre hvilken undertøy hun har på seg osv, og la det utvikle seg. Selv fikk jeg ikke noe ut fra facetime og bilder, men ville gjøre mye for at kjæresten min skulle ha det bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå