Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #1 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg vurderer bachelor-graden innen dette, synes det er interessant, men har fått høre at det nærmest er som "ingenting" å regne når man skal søke jobb. Det er for lite konkret og man ender i jobber der utdanning ikke kreves. Noen som har erfaringer? Jeg har lyst på det studiet, men ikke om jeg må jobbe på bensinstasjon etter endt utdanning..
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #2 Skrevet 11. oktober 2004 Hvis du kun planlegger bachelorgrad i dette faget tror jeg ikke du stiller så veldig sterkt i jobbmarkedet. Jobber innen kunst og kultur er ikke mange, og konkurransen er stor. Med kun bachelor vil du nok stille svakt i forhold til alle med hovedfag eller master.
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #3 Skrevet 12. oktober 2004 Det finnes pr i dag ikke masterstudier innen dette, så du stiller nok ganske sterkt med bachelorgrad. Men jobbene er få, det er sant..
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2004 #4 Skrevet 12. oktober 2004 Uansett om det finnes master eller ikke må du likevel konkurrere med de med hovedfag/master i kunst og kulturfag...Veldig mange av disse har spesialiseringer som går dyptgående i det bachelor i kunst-kulturforvaltning tar opp. I tillegg er mange av de fagene i den bachelorutdanningen allerede inkorporert i kunst og kulturfagene forøvrig. Likevel vil jeg si at har du kjempelyst på denne utdanningen må du bare stå på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå