AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Jeg spiste kylling, ris og ketchup. 10-15 min etter fikk jeg kraftig diaré. Hvorfor det? Jeg er ikke dårlig på noen annen måte, maten var gjennomstekt osv. Anonymkode: 11e6a...ce7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg spiste kylling, ris og ketchup. 10-15 min etter fikk jeg kraftig diaré. Hvorfor det? Jeg er ikke dårlig på noen annen måte, maten var gjennomstekt osv. Anonymkode: 11e6a...ce7 Var det lenge siden forrige måltid? Anonymkode: 6560b...f87
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det lenge siden forrige måltid? Anonymkode: 6560b...f87 Nei. 4-5 timer. Anonymkode: 11e6a...ce7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Var kyllingen god (dato)? Anonymkode: 30b4e...36f
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 Tilfeldigheters tilfeldighet. Årsaken kan ligge i noe du spiste mange timer tidligere. Kroppen reagerer med å hurtigst mulig kvitte seg med ting den ikke har godt av. Men hva det var her er umulig å vite. Anonymkode: 4d227...89a
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #6 Skrevet 17. januar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spiste kylling, ris og ketchup. 10-15 min etter fikk jeg kraftig diaré. Hvorfor det? Jeg er ikke dårlig på noen annen måte, maten var gjennomstekt osv. Anonymkode: 11e6a...ce7 Stekte du kyllingen selv? Jeg erfarte noe lignende med ferdiggrillet kylling fra butikk. Som dessverre ikke var helt som den skulle være. Jeg hadde tilbehør + ketchup på. Dessverre tok jeg feil av en rød, kraftig, rå BLODÅRE fra kyllingen og ketchup (som jeg trodde jeg spiste). Den kyllingen var tydeligvis ikke gjennomstekt fra butikk, og jeg fikk vandig avføring (dette sto på i ca 1 døgn). (aldri vært så mye på toalettet). Drakk mye vann etter råd fra legevakt på tlf. Mye vann- for å rense ut svineriet fra kroppen. Anonymkode: 3e577...33e 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #8 Skrevet 17. januar 2016 Kyllingen var god. Stekte den selv. Ikke rød i det hele tatt. Jeg er helt fin nå. Det var bare ett dobesøk med kraftig diaré og så var jeg helt fin. Det har skjedd før, med helt tilfeldige ting. Jeg har antatt gluten eller laktoseintolleranse, men nå spiste jeg så "rent" at jeg ikke skjønner hva det kan ha vært. Anonymkode: 11e6a...ce7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå