Tippehøne Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Jeg og kjæresten min har lyst til å reise en tur til syden i sommer for første gang sammen. Vi er begge i 20 års alderen. Vi sliter å finne ut hvor vi skal reise, hvilke hoteller osv. Krav: 2 uker, varmt, basseng, kort avstand til strand, kort avstand til sentrum/shopping. Er det noen som har noen gode erfaringer/tips?
caroprins Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Jeg liker meg godt her. http://www.startour.no/feriereiser/kypros/ayia-napa/callisto/pc-000017419/
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Jeg vender alltid tilbake til Playa det palma på Mallorca. Anonymkode: 0d631...083
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 ååh, meg og samboer var i fjor på "Kalliston resort and spa" på kreta. Det er 16 års aldersgrense på hotellet. Det var rett og slett som å bade i luksus, helt nydelig og avslappende. Bussen går rett utenfor inngangen, og et et greit å billig alternativ. Da tar det ca. 10 min inn til Chania, eller 10 min til Platanias. Jeg kan ABSOLUTT anbefale dette hotellet for par. Anonymkode: c8b9b...e9c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå