Gå til innhold

Gynekologisk undersøkelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

MÅ man gå til fastlegen, eller kan man bestille vanlig gu time på sykehuset?  jeg skal bytte fastlege for er ikke fornøyd med personen jeg har nå

Anonymkode: a32d3...709

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke man kan få vanlig undersøkelse på sykehuset, men du kan jo bestille time hos gynekolog i private bedrifter, eventuelt bestille time hos en av de andre legene på legekontoret der du går

Skrevet

Du kan ikke bestille time selv på sykehuset, men det finnes mange private gu du kan bestille hos, evt så kan du be om å få henvisning til gu fra fastlegen din.

Anonymkode: b5748...8ae

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MÅ man gå til fastlegen, eller kan man bestille vanlig gu time på sykehuset?  jeg skal bytte fastlege for er ikke fornøyd med personen jeg har nå

Anonymkode: a32d3...709

Fastlegen er den du skal bruke til gu.sykehus kommer du ikke til på med mindre du er syk og feiler noe fastlegen ikke kan ordne. Fastlegen må da henvise deg videre til sykehus, eller til gynekolog. Du kan gå til en privat gynekolog og betale alt selv, det står deg fritt. 

Er du ungdom kan du gå på Helsestasjon for ungdom, eller om du er redd for seksuelt overførbare sykdommer kontor for denne problematikken. 

Anonymkode: 4bcc2...ba9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...