Gå til innhold

Ridestøvler til korte,kraftige legger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? Er lei jodpur og chaps. Men er lita og har fotballegger. Dårlig kombo. Noen som har tips til merke/nettside der man kan kjøpe støvler med korte og vide skaft. (Finner noen vide, men de er laaaange).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde å finne det selv for noen år tilbake, har endt opp enn så lenge med korte og chaps. 

Er ikke lett med 35 i skostr, og tykke legger ;) Tror det jeg fant ut av når jeg prøvde å sjekke var at eneste muligheten var å få de skreddersydd. En dag jeg får god råd så blir det nok et par. Kan ikke finne igjen det jeg sjekka ut da,men antar det går ann å få gjort mange steder.

• Liker 1
Skrevet

Mountain horse har ridestøvler i mange forskjellige både skaftvidder og høyder, kanskje det kan være noe? Veldig mange hestebutikker fører dem. 

• Liker 1
Skrevet

Joda, Mountain horse hadde noen korte vide, men nå er de ute av produksjon😔

De har noen vide, men de er lange.

Skal ikke være lett: må vel bare få dem skreddersydd, selv om det koster flesk!

Skrevet (endret)
2 timer siden, Sofw skrev:

Joda, Mountain horse hadde noen korte vide, men nå er de ute av produksjon😔

De har noen vide, men de er lange.

Skal ikke være lett: må vel bare få dem skreddersydd, selv om det koster flesk!

Å nei, så kjedelig. Skjønner ikke hva de tenker med, lave folk trenger jo ridestøvler de og. Jeg har richmond high rider fra MH i regular/regular og de kunne ikke vært noe lenger og jeg er 170 høy med ganske lange legger. Så skjønner godt at lave folk sliter med å finne støvler. Teit at det skal være sånn. Cavallo har vel bare laaaaange og smale støvler de også. Er jo laget for pipestælkbein mange av disse støvlene, ikke for ben med ridemuskler. Dyrt å få dem skreddersydd ja, men kanskje verdt det. Da får du ihvertfall noe som passer skikkelig. Eller kanskje du er heldig og finner noe rester av korte mountain horse et sted? 

Endret av Salka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...