Gå til innhold

Er morfin et opiat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet nesten ikke hva jeg spør om engang ;P

Men jeg går på suboxone og tar urinprøver, men de går ikke på opiat (slik som suboxone er), men testene går på morfin, amfetamin og noe andre greier... blir det slått ut på morfin når jeg tar subutex? skjønner ikke helt hvorfor de tester hvis de ikke tester de de skal liksom....

Anonymkode: fd66a...4a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slår ikke ut på opiat. Det slår ut på Buprenorphin

Anonymkode: a3d53...2f1

Skrevet

Det samme med subuxone. Håper inderlig du ikke sidemisbruker. 

Skrevet

Jeg har gått på suboxone, og nå får jeg bare annenhver dag. Jeg fikk to vival av en kammerat jeg syns ikke det var noe misbruk, skjelden jeg bruker benzo.

men uansett, jeg kjøpte en narkotest på apoteket som tester thc (hasj) benzo (vival) amfetamin, kokain og morfin.

Testen var negativt på alt utenom benzo.... jeg syns det var så sinnsykt rart at den ikke slo ut på morfin i og med at jeg bruker suboxone... nå var det vel godt over 30 timer siden siste inntak av suboxone og jeg drakk sinnsykt mengder med vann, og jeg vet at benzo henger lenge i, så det får jo ara vite uansett. Men hvorfor slo den ikke ut positivt på morfin??

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått på suboxone, og nå får jeg bare annenhver dag. Jeg fikk to vival av en kammerat jeg syns ikke det var noe misbruk, skjelden jeg bruker benzo.

men uansett, jeg kjøpte en narkotest på apoteket som tester thc (hasj) benzo (vival) amfetamin, kokain og morfin.

Testen var negativt på alt utenom benzo.... jeg syns det var så sinnsykt rart at den ikke slo ut på morfin i og med at jeg bruker suboxone... nå var det vel godt over 30 timer siden siste inntak av suboxone og jeg drakk sinnsykt mengder med vann, og jeg vet at benzo henger lenge i, så det får jo ara vite uansett. Men hvorfor slo den ikke ut positivt på morfin??

Du synes ikke det var misbruk? Misbruk vil si å bruke et legemiddel på en annen måte enn det er tiltenkt av legen som skrev det ut, eller å bruke et legemiddel som ikke er ditt. 

Anonymkode: d3337...102

Skrevet

2 vival er vel kanskje misbruk... vet ikke hva jeg skal kalle det... brukte type 30 før på det meste. men uansett går jeg nå på suboxone, men bare annenhver dag. jeg kjøpte en narkotest på apoteket for å se om den slo ut på benzo/vival, og det gjorde den. men den slo ikke ut på  morfin..... det er derfor jeg lurer på om opiat går under morfin?

Skrevet

Nei mister. Den slår ikke ut på opiat. 

Skrevet

tenkte ikke på vival...

jeg tenkte heller på om suboxone slår ut på opiat 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...