Sander Skrevet 17. oktober 2004 #41 Skrevet 17. oktober 2004 Ble visst logget ut da jeg postet innlegget over.
Gjest Gjesten Skrevet 17. oktober 2004 #42 Skrevet 17. oktober 2004 Eg er heilt klart langt mindre kompromissvillig no enn før. Eg har jo alt eg treng; fast jobb, eigen leilighet, ordna økonomi. Det er ikkje all verda eg treng nokon mann til. Bortsett frå ein å vere glad i, ein bestekompis som og er elskar, ein å tilbringe alle heilagdagar og feriar med. Men han treng absolutt ikkje bu hos meg. Eg kunne fint levd i eit forhold der vi hadde kvar vår leilighet, og eg har ikkje per i dag behov for barn. Men det eg ser no er at veldig mange aktuelle menn har barn eller noko anna som gjer dei svært mykje mindre attraktive. Heile eks- kone problematikken er vanskeleg. Og sidan eg har det veldig godt med meg sjølv i mitt velordna liv, så velger eg heller vekk dei som for eksempel har barn. Og eg vert sjelden veldig interessert før det har gått ei stund. Eg stiller nok langt høgare krav no enn før ja, men det er jo også basert på erfaringar eg har hausta. Eg kastar ikkje vekk kreftene mine på ein som eg veit ikkje kan tilføre livet mitt noko spesielt. Og ikkje ein som arbeider 24/ 7, den tabben er eg ferdig med!!
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2004 #43 Skrevet 18. oktober 2004 Sander - ja jeg har barn. Den yngste er seksten, de to andre er nitten og straks tjuetre. Det er nok her mye av mitt enorme alenebehov ligger. Jeg får jo aldri vært alene, og dermes ser jeg heller ikke noen grunn til å fylle den lille fritiden jeg har med enda ett menneske. kjenner jeg blir litt redd bare ved tanken. Når alle flytter hjemmefra derimot, kan det hende at jeg vil tenke annerledes.
Gjest sexysadie Skrevet 18. oktober 2004 #44 Skrevet 18. oktober 2004 Problemet er bare at npr man har levd så lenge alene så må det noe extraordinært til for å slippe taket og la seg flyte med i forelskelsen.
Melissa Gioberti Skrevet 18. oktober 2004 #45 Skrevet 18. oktober 2004 Problemet er bare at npr man har levd så lenge alene så må det noe extraordinært til for å slippe taket og la seg flyte med i forelskelsen. Helt klart!
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:43 #46 Skrevet fredag kl. 13:43 Hva med å bare si at du er selvvalgt singel da? Anonymkode: 2abb4...6d0
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:53 #47 Skrevet fredag kl. 13:53 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva med å bare si at du er selvvalgt singel da? Anonymkode: 2abb4...6d0 21 år senere klarer du å dra opp igjen denne tråden? 🤣 Anonymkode: b13fd...4f1 5 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:01 #48 Skrevet fredag kl. 14:01 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva med å bare si at du er selvvalgt singel da? Anonymkode: 2abb4...6d0 Det er hun/han jo ikke, men mange andre er det faktisk helt frivillig. Ikke jeg da, jeg har funnet drømmemannen Men tråden er over 20 år gammel. Anonymkode: d9593...d52 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:07 #49 Skrevet fredag kl. 14:07 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva med å bare si at du er selvvalgt singel da? Anonymkode: 2abb4...6d0 Hva er poenget med å dra opp en 21 år gammel tråd? Anonymkode: 02e7a...2bf 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:32 #50 Skrevet fredag kl. 15:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er poenget med å dra opp en 21 år gammel tråd? Anonymkode: 02e7a...2bf Hadde jo vært morsomt å vite om personen er singel enda etter 21 år da 🤣🤣 Anonymkode: e3aaa...abd 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:47 #51 Skrevet fredag kl. 17:47 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er poenget med å dra opp en 21 år gammel tråd? Anonymkode: 02e7a...2bf Trådpolitiet sover aldri. Anonymkode: 368ab...429
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 01:32 #52 Skrevet lørdag kl. 01:32 Gjest gjest1 skrev (På 11.10.2004 den 10.56): Det slo meg plutselig lørdag kveld/natt til søndag. Jeg tror jeg er singel fordi jeg er blitt altfor kresen, jeg. Noen av dere husker sikkert hvor ekstatisk lykkelig jeg var i fjor høst da jeg fant igjen "mannen i mitt liv" som jeg ikke hadde sett på ti år eller deromkring? Da jeg møtte ham første gang, kom han inn i livet mitt som en gave fra himmelen, og han var tilstede i livet mitt i et par år, og var til utrolig støtte i en tid som var veldig vanskelig for meg. Jeg husket ham som en helt fantastisk mann, som overgikk selv min far og mine brødre. I påsken reiste jeg og besøkte ham i USA hvor han bor og arbeider, og oppdaget at han verken var fantastisk eller en gave fra himmelen. Han var en alminnelig mann, med kontrolltendenser, og han var kjedelig og gubbete. Så det var veldig lett for meg å reise hjem igjen, og nå tror jeg ikke jeg vil tilbake for flere besøk heller. Tidlig i sommer fikk jeg plutselig en telefon fra en annen som også har gått under betegnelsen "mannen i mitt liv!, skaubjønn. Han har jeg savnet i fire år, og han var også en veldig spesiell mann i livet mitt, dog på en annen måte. Han har sine særheter og er nokså stri, men samtidig er han veldig hyggelig og veldig morsom. Jeg trodde at jeg gikk en festlig sommer i møte med denne mannen som jeg var så glad i, men han viste nøyaktig de samme særhetene som han brant meg med tidligere. Tidligere såret det, nå resulterte det bare i at han mistet alle poengene sine. Da han ringte meg sent lørdag kveld nå, etter at jeg ikke hadde hørt noe fra ham på ganske mange uker, ble jeg bare irritert. Jeg er fullstendig ferdig med ham. Denne mannen var en jeg først hadde som venn en lang periode, og som jeg savnet som venn da det ble slutt mellom oss høsten for fire år siden. Og som jeg trodde jeg ville ønske å ha som en venn for alltid. Nå interesserer det meg midt i veggen om jeg hører fra ham igjen i det hele tatt. Nå lurer jeg på hva jeg egentlig ønsker fra en mann? Hvilken mann kan klare å komme inn under huden på meg? Som jeg sier når folk spør meg; hvorfor har du vært alene så lenge, hvorfor har du ikke skaffet deg en ny mann? Vel, sier jeg, jeg treffer stadig veldig hyggelig og snille menn, men det er også alt de er. De er hyggelig og snille, men de rører ikke ved meg på noen som helst måte. Og om de rører ved meg, skal det ingen ting til allikevel før jeg mister interessen. En feil bemerkning og jeg er ferdig med dem... Det finnes så mange hyggelige menn - hvorfor vil jeg ikke ha dem? Ingen skal få kalle meg desperat i hvert fall Synd for deg 🤷♂️ men det virker som du leter etter grunner til å stille fremfor å bli. Og du vil ALLTID kunne finne noe ved en annen person som gir deg muligheten til å enkelt trekke deg. Søker du perfeksjon, ja da blir du alene 😊 Om du heller klarer å se dine egne feil og mangler, så vil du nok også lære å sette mer pris på de mennene som likevel synes du er helt topp 😉 Og om du ikke var klar over det, nei, du er ikke perfekt for noen mann du heller. Men du kan være akkurat den han ser etter likevel Anonymkode: c2b51...dac
Strigiformes Skrevet lørdag kl. 08:30 #53 Skrevet lørdag kl. 08:30 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synd for deg 🤷♂️ men det virker som du leter etter grunner til å stille fremfor å bli. Og du vil ALLTID kunne finne noe ved en annen person som gir deg muligheten til å enkelt trekke deg. Søker du perfeksjon, ja da blir du alene 😊 Om du heller klarer å se dine egne feil og mangler, så vil du nok også lære å sette mer pris på de mennene som likevel synes du er helt topp 😉 Og om du ikke var klar over det, nei, du er ikke perfekt for noen mann du heller. Men du kan være akkurat den han ser etter likevel Anonymkode: c2b51...dac Perfekte er det ingen som er. Håper ikke mennesker leter etter perfeksjon... Noe så kjedelig...🥱 Jeg ser ikke på meg selv som kresen. Veldig sær er jeg dessverre blitt 😂 Er sjeldent jeg finner mennesker jeg kan stole på...Det synes jeg er trist. 1
knooters Skrevet i går, 12:31 #54 Skrevet i går, 12:31 Haha. 21 års reunion fra trådens deltagere - det hadde vært noe. "Kresen" er et tullebegrep, siden det impliserer at noen ber om mer enn det som er rimelig. Men, å ønske seg noen hvor man passer inn i hverandres liv uten kompromisser til helvete og tilbake er jo ikke det. Tvert imot er det jo dette som er utgangspunktet for et sunt og langvarig forhold. Det er da mange som er bra mennesker uten at de har det i seg som gjør to personer samboerkompatible, og da er det jo greiest å holde det til et vennskap (med eller uten benefits). 1 1
Vibelator Skrevet i går, 12:40 #55 Skrevet i går, 12:40 Strigiformes skrev (På 20.6.2026 den 10.30): Perfekte er det ingen som er. Håper ikke mennesker leter etter perfeksjon... Noe så kjedelig...🥱 Jeg ser ikke på meg selv som kresen. Veldig sær er jeg dessverre blitt 😂 Er sjeldent jeg finner mennesker jeg kan stole på...Det synes jeg er trist. Samme her derfor nyter jeg singel livet Folk er ikke ærlige.Altfor mye skuespill og egoisme
Strigiformes Skrevet i går, 12:43 #56 Skrevet i går, 12:43 Vibelator skrev (2 minutter siden): Samme her derfor nyter jeg singel livet Folk er ikke ærlige.Altfor mye skuespill og egoisme Hva er det de ikke er ærlige om?
AnonymBruker Skrevet i går, 13:45 #57 Skrevet i går, 13:45 Hver gang jeg ser en gammel tråd bli dratt opp igjen, så er det mest sannsynlig samme retard som her i tråden. Tror dette er ny type trolling. Bare dra opp 15 til 20+ år gamle tråder, bare for å irritere og forvirre slik at folk svarer mens de tror at det er ny tråd. Anonymkode: 1f381...eb6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå