Gå til innhold

Har du Adax Neo?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har kjøpt meg en Adax Neo ovn, men får ikke justert gradene på den. Knappen dette skal gjøres med er veldig løs, skal den være det, eller har jeg båret hjem en defekt ovn...? Håper noen som har denne kan hjelpe? Turen tilbake til butikken er lang og slitsom i snøen (har ikke bil) så kjekt å vite om den er defekt før jeg legger ut på tur 😉

Anonymkode: 32a1b...aac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Installerte 1 Neo i min forrige leilighet (for 6 år siden). Temperaturinnstillingen var elektronisk vha. trykk sensorer på siden av ovnen.

Aldri noe problem med den. Den var super ! 

Har du fulgt bruksanvisningen?

Skrevet

Det var jo bare å sette i stikkontakten og dra ut statuer bak. Og så skal gradene kunne justeres opp og ned med en knapp på høyre side. Men den knappen er bare slapp, og gir ingen effekt på gradene uansett om jeg trykker lett eller hardt, kort eller lenge... Så mistenker den knappen ikke skal være sånn løs...

Skrevet

Du har slått på ovnen ja?

Bryteren på min modell satt litt godt gjemt, og det er ikke nok å bare plugge støpselet i veggen, den må slås på også slik at du får lys i panelet.

Skrevet

Hvis noe ikke fungerer så er det vel sannsynligvis defekt?

Skrevet

Jeg vet jo ikke om den er defekt eller ikke. Kanskje man kun kan bruke ovnen på 20 grader, eller om den slappe knappen egentlig skulle vært stram. Derfor jeg spurte her inne, før jeg må bære ovnen 8km tilbake til butikken for evt å få beskjed om at den skal være sånn og så måtte bære den hjem. Men får gjøre det. Satse på at knappen på utstillingsmodellen er litt strammere så jeg kanskje får hevet kjøpet :)

Skrevet
Den 1/17/2016 at 18.05, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har kjøpt meg en Adax Neo ovn, men får ikke justert gradene på den. Knappen dette skal gjøres med er veldig løs, skal den være det, eller har jeg båret hjem en defekt ovn...? Håper noen som har denne kan hjelpe? Turen tilbake til butikken er lang og slitsom i snøen (har ikke bil) så kjekt å vite om den er defekt før jeg legger ut på tur 😉

Har mange av disse. Godt fornøyd. Det er vel to knapper (på høyre side rett ved siden av displayet) merket + og - ?

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøpte en Adax oljeovn for ikke så lenge siden. Den var også defekt. Tungvint å reise tilbake til butikken, men fikk i det minste en som fungerte da :) Om knappene er helt løse høres den defekt ut. De har vel noen utstillingsmodeller i butikken som du eventuelt kan sammenligne med.

• 5 uker senere...
Skrevet

Ja, det var knappen på siden som var ødelagt. Så fikk byttet. Bare irriterende å måtte gå frem og tilbake. Men nå er det varmt og godt her :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...