Gjest Kajsa-krabat Skrevet 11. oktober 2004 #1 Skrevet 11. oktober 2004 Med det samme jeg er igang hær, et spørsmål til , vi skal altså ha bursdag i helgen, og noe må vi jo servere, tenkte jeg skulle lage ostekake, men jeg er litt lei det gelelokket...noe tips til hva jeg kan legge på istede?? Andre tips til ting vi kan servere og som jeg har mot til å lage?? Er ikke spesielt glad i å bake og slikt...
*AM* Skrevet 11. oktober 2004 #2 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg bruker av og til og pynte med kiwi i steden for gele lokket.
Gjest Espera Skrevet 11. oktober 2004 #3 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg pleier ofte å droppe gelelokket jeg, og lager jordbærsaus til i stedet! Frosne jordbær og sukker etter ønske kjøres med food-processor/stavmikser til det er jevnt og uten klumper. Serveres i mugge ved siden av så kan man helle over saus etter ønske.. Knallgodt!
^me^ Skrevet 11. oktober 2004 #4 Skrevet 11. oktober 2004 jeg pleier og bruke kirsebær-kompott på. mmmh! kjempe godt! tror jeg skal prøve meg på det jordbær tipset espera kom med neste gang jeg lage ostekake! hørtes kjempegodt ut!
Nella Skrevet 11. oktober 2004 #5 Skrevet 11. oktober 2004 Pleier å pynte med frisk frukt jeg. Kommer litt ann på hva som ser bra ut der jeg handler, men kiwi og druer pleier å være med. Physallis, jordbær har jeg også brukt bla... Noe ganger duppet halve pynten i sjokolade også. Det blir bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå