AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #21 Skrevet 23. januar 2016 Da bytter du feks batteri hos Dr.Ipod til 450kr. Anonymkode: a9ea4...7f3
Tibette Skrevet 23. januar 2016 #22 Skrevet 23. januar 2016 Jeg har hatt iPhone i "alle år" (og alle varianter), men kjøpte meg rett over jul en Samsung Galaxy S6 edge etter å ha vært innom minst 10-12 mobilbutikker (pga vanskeligheter med å endre abonnement). Samtlige "eksperter" utropte Galaxy til en bedre telefon, og flere mente iPhone selger mye fordi det er blitt en "merkegreie". Jeg kommer aldri til å gå tilbake til iPhone. Det tok meg en halvtime å bli kjent med androidsystemet, og jeg synes telefonen er penere (har gullvarianten), tar bedre bilder (helt vanvittig bildekvalitet), også liker jeg det faktum at edgeversjonen har "buet" skjerm. Den eneste ulempen er at man ikke har iMessage, men det er uansett ikke et godt argument ettersom de fleste abonnementer har fri SMS.
lillsunshine Skrevet 23. januar 2016 #23 Skrevet 23. januar 2016 Jeg har Samsung S5 neo nå og er veldig fornøyd med den. Kjøpte den rett før jul. Hadde Samsung S3 før den og likte den veldig godt, men jeg klarte å knuse skjermen ikke lenge etter den var ny. Den forrige hadde ja, litt problemer i med tanke på tregheter etter hvert, men jeg tror jeg selv var en del av skylden, da jeg lastet ned en del humbug-apper. Det kan gjøre telefonen treg. Forøvrig trodde jeg at telefonen var treg og kræsjet hele tiden, men etter at jeg avinstallerte Tinder, så fant jeg ut at det var en app som gjorde telefonen min treg og stadig hengte seg opp. Etter det jeg har hørt fungerer Tinder litt dårlig med android? Liker operativsystemet veldig godt. Synest det er greitt og oversiktlig. Det er vel hva en blir vant med. Kamera er også veldig bra. Angående batteri så er det vel litt etter hvor mye en bruker telefonen og hvorvidt man bruker mye mobilnett, for det sluker strøm! Men batteriet på min S5 neo holder seg lenge, etter mitt bruk så holder batteriet som regel lenger enn 24 t. Rundt et døgn siden jeg ladet den sist og har fortsatt godt over 30% igjen, så det er et stort pluss. Men jeg regner jo i med at batteriet blir dårligere med tiden.. Også finnes det vel også gode strategier for hvordan en skal lade. Det er vel anbefalt som med mange andre batteri å ikke la de lade seg ut. Det gjør jeg aldri. Jeg er iallfall veldig glad for at jeg ikke har Iphone-batteri som slår seg av i kulden. Vet flere har problem med det, og det er jo ikke så praktisk når en bor i Norge. Selv kjøper jeg aldri de nyere modellene da jeg synest de er for dyre. Kjøpte S5 neo før jul for 3500 kr, uten binding. Veldig fornøyd med det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå