Gå til innhold

kløe i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt sopp mange ganger og kjenner som regel  igjen symptomene før det får utviklet seg noe særlig. Merket en rar følelse der nede på mandag som var. Tenkte at det var sopp på gang og kjøpte diflucan dagen etterpå. Da var allerede plagene blitt veldig store, med intens kløe, ømhet og mye klumpete utflod. Tok tabletten tirsdags morgen. Merket ingen bedring så tok enda en i går. Fortsatt ingen bedring.. har brukt pevaryl krem i tillegg. Normalt har jeg merket bedring etter diflucan etter 2 dager...men ikke denne gang. Hvis det ikke blir bedre til mandag så ringer jeg selfølgelig legen, men hva kan jeg ellers prøve?! Blir sprøø. Har kjøpt lactal balanse.. haddde tenkt å bruke den forebyggende når soppen var borte, men kan jeg bruke den nå når jeg har sopp også?! Tenker hvis d bare er en bakteriell ubalanse siden kløen ikke blir bedre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du brukt disse medikamentene ofte? Det kan være at du har blitt immun mot det, dvs det virker ikke lengre. 

Kan anbefale deg å kjøpe yoghurt naturell, engangsprøyte (uten spiss...), og sprøyt ca 2ml yoghurt opp i skjeden hver kveld. Smør også yoghurt rundt skjedeåpning og området rundt. 

Anonymkode: d80c2...9e8

Skrevet

Har du prøvd canesten?

Anonymkode: 5e091...6ae

Skrevet

Dette er 2 eller 3 gangen jeg bruker diflucan. Har prøvd canesten ja. Både vagitorie og krem. Det hadde ingen effekt, det var derfor jeg gikk over på diflucan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...