AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Kan smerter/ubehag komme og gå ved nakkeprolaps? Anonymkode: 7e25a...6fc
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Ja. har nakkeprolaps selv Anonymkode: 331ac...790
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 (endret) Hva mener du med komme og gå? Faren min har det og han har konstante smerter. Endret 16. januar 2016 av The Lost Dreamer
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Et øyeblikk siden, The Lost Dreamer skrev: Hva mener du med komme og gå? Faren min har det og han har konstante smerter. Han våkna midt på nata helt plutselig pga. De intenste smertene, og har siden hatt smeter i en viss grad ved å bruke et dusin medisiner... Jeg mener at smertene kommer og går; at man i perioder har veldig vondt og at man i andre perioder ikke kjenner så mye av det. Anonymkode: 7e25a...6fc
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 Det varierer fra person til person. Jeg har hatt nakkeprolaps to ganger. Første gangen gikk smertene litt til og fra, før de ble borte av seg selv. Andre gangen var smertene lammende og konstante og da ble jeg operert (ikke her i Norge, vet ikke om de gjør det her). Anonymkode: 8b9b5...003
Fredsmegleren Skrevet 16. januar 2016 #6 Skrevet 16. januar 2016 Da jeg hadde nakkeprolaps hadde jeg konstante smerter og utstråling i 3-4 dager før det begynte å gi seg. Mulig det finnes flere typer nakkeprolaps(husker ikke hva legen kalte min type), men min nakkeprolaps var et engangstilfelle og ikke noe varig.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #7 Skrevet 16. januar 2016 Takk for svar. Jeg har ved 4-5 tilfeller de siste to årene hadd perioder på 3-5 dager med intense smerter og ubehag og vært bevegelsehemmet. Oppsøkte kiropraktor nå som mener det kan være nakkeprolaps. Glemte å spørre om man faktisk kan ha smertefrie perioder ved prolaps. oppfatter en stor skepsis angående kiropraktorer rundt omkring så da blir jo jeg og skeptisk til det de sier. Anonymkode: 7e25a...6fc
Fredsmegleren Skrevet 16. januar 2016 #8 Skrevet 16. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg har ved 4-5 tilfeller de siste to årene hadd perioder på 3-5 dager med intense smerter og ubehag og vært bevegelsehemmet. Oppsøkte kiropraktor nå som mener det kan være nakkeprolaps. Glemte å spørre om man faktisk kan ha smertefrie perioder ved prolaps. oppfatter en stor skepsis angående kiropraktorer rundt omkring så da blir jo jeg og skeptisk til det de sier. Anonymkode: 7e25a...6fc Huffda kan ikke være godt. Den ene gangen jeg hadde nakkeprolaps fikk jeg hastetime hos kiropraktor som begynte å knekke litt på meg. Han brukte en krem/olje som varmet opp leddene og som lindret smertene, kanskje det hadde vært noe dersom du ofte erfarer problemer med nakken?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #9 Skrevet 17. januar 2016 15 timer siden, Fredsmegleren skrev: Huffda kan ikke være godt. Den ene gangen jeg hadde nakkeprolaps fikk jeg hastetime hos kiropraktor som begynte å knekke litt på meg. Han brukte en krem/olje som varmet opp leddene og som lindret smertene, kanskje det hadde vært noe dersom du ofte erfarer problemer med nakken? Ja han gjorde det du beskriver; benyttet olje og masserte og knakk opp litt. Men han henviste meg til MR for å sjekke om det faktisk er prolaps eller ikke. Følte meg bedre etter timen men i dag er jeg verre igjen. Kjenner også en slags prikking/stikking opp mot høyre øre og høyre del av ansiktet (det sitter på høyre side). Skal tilbake i morgen for oppfølging og han virket ivrig etter at jeg skal komme tilbake ofte. Blir jeg bedre så er det vel ikke noe poeng i å dra 2 ganger i uken? Noen som vet hvorfor kiropraktorer har litt dårlig rykte? Er det hold i kritikken mot dem? Anonymkode: 7e25a...6fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå