AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Jeg har opplevd en intens smerte i øvre delen av magen (sånn ca der du ville starter med kompresjoner under HLR), samtidig som jeg har intense smerter i ryggen på samme sted, bare bak. Dette er smerter som kommer ca en gang om dagen, tar smertelindrende og det hjelper. Presser jeg hånda ned der smerten i magen er, under smertene, Så er det kjempe vondt. Skjønner ikke hva dette er! det kan umulig være noe akutt, siden smertelindrende hjelper. Men vil gjerne unngå det! Kan også informere at jeg har vært forskjølet i en uke ca, sammenheng? Anonymkode: 61138...481
Gjest Blomsterert Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd en intens smerte i øvre delen av magen (sånn ca der du ville starter med kompresjoner under HLR), samtidig som jeg har intense smerter i ryggen på samme sted, bare bak. Dette er smerter som kommer ca en gang om dagen, tar smertelindrende og det hjelper. Presser jeg hånda ned der smerten i magen er, under smertene, Så er det kjempe vondt. Skjønner ikke hva dette er! det kan umulig være noe akutt, siden smertelindrende hjelper. Men vil gjerne unngå det! Kan også informere at jeg har vært forskjølet i en uke ca, sammenheng? Anonymkode: 61138...481 Hvorfor går du ikke til lege?
Fleur Delacour Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Minner om min magekatarr/refluks. Men gå til legen. Det er det eneste som kan gi deg et ordentlig svar.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 20 minutter siden, Blomsterert skrev: Hvorfor går du ikke til lege? jeg er redd for at legen min skal tro jeg er hypokonder.. Det er orginalt noe galt med magen min (mye luft plager og ekkel lukt), der han rett og slett tar en blodprøve, finner ikke noe galt og sier, nei, det er ikke noe galt. Så jeg tar turen kun innom der når jeg virkelig må. Anonymkode: 61138...481
studerende Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 Kan være alt mulig rart. Det beste er å dra til legen og få det sjekket. Dersom du har en fastlege som ikke tar deg seriøst så vil jeg anbefale å bytte fastlege.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #6 Skrevet 16. januar 2016 Gallesteinanfall? Anonymkode: 97c80...744 1
Gjest Blomsterert Skrevet 16. januar 2016 #7 Skrevet 16. januar 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er redd for at legen min skal tro jeg er hypokonder.. Det er orginalt noe galt med magen min (mye luft plager og ekkel lukt), der han rett og slett tar en blodprøve, finner ikke noe galt og sier, nei, det er ikke noe galt. Så jeg tar turen kun innom der når jeg virkelig må. Anonymkode: 61138...481 Men nå har du intense smerter,så han tar det kanskje mer alvorlig. Dette kan være både det ene og det andre. Det kan også være noe i veien med bukhulen,og det kan være alvorlig. Så kontakt legen du.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #8 Skrevet 16. januar 2016 Det kan være luftsmerter? Anonymkode: d1340...56c
sonush Skrevet 16. januar 2016 #9 Skrevet 16. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gallesteinanfall? Anonymkode: 97c80...744 Høres ut som gallestensanfal for Meg og. Går fra foran på Magen, tvers gjennon kroppen, stråler ut i rugged, og lett beltelignende murringer, hele veien rundt. 4-5 min varighrt, pause på 4-5 min, så kommer de tilbake, mange ganger, I intervaller. Noe lignende TS?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå