Gå til innhold

Hvilke resultater ga 2015 deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sporty folk :)

Ser tråder som "vi som vil ned i vekt før påske" osv, veldig spennende :) men tenkte det også hadde vært gøy og ikke minst inspirerende å høre hva folk inne her har oppnådd i 2015. Det kan være alt fra å ha klart å gått ned, klart å gått opp,  begynt å like å trene, klart å kutte ned på godteriinntaket osv.

Anonymkode: 2111c...b4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer nok med det kjedeligste bidraget i denne tråden, for mitt mål var å klare å holde meg på omtrent samme vekt gjennom hele året, og det har jeg klart.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kom tilbake ned på vekten jeg var etter videregående - 59 kg, og holdt den. På denne tiden i fjor veide jeg 68 kg. Ikke overvektig, men det mest lubne jeg har vært. 

Anonymkode: 8849a...0fc

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Begynte å trene og gikk ned 12 kg :)

Skrevet

Skade i rumpa som holdt seg hele året, men ti kilo ekstra muskler. Gikk fra 68-83 ca. Målet for i år er vel høyt på 80-tallet uten for høy fettprosent :)

Skrevet

Redusert fettprosent fra 22 % til 13-14 %, men så gikk den opp til 16-17 % igjen i løpet av jula!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, fullførsetningen skrev:

Redusert fettprosent fra 22 % til 13-14 %, men så gikk den opp til 16-17 % igjen i løpet av jula!

Sånn det skal være!😁

Skrevet

Jeg fullførte Viking Challenge, som er et løp fra Rjukan til Gaustatoppen - 11isj km med 1700 m stigning. For to år siden hadde jeg aldri løpt uten at jeg måtte, nå har jeg en enorm glede av å løpe.

• Liker 2
Skrevet

2015 ga meg ingenting, jeg måtte kjempe for å nå målene mine helt selv:biggrin:

Jeg gikk ned over 6 kilo fra begynnelsen av oktober til jul. Første gang jeg har gått skikkelig ned i vekt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av vekt i ulike retninger :) Men jeg begynte med klatring i 2015 for å komme over høydeskrekken min. Kjempeartig og jeg har blitt sterk!!! :)

Skrevet

Jeg gikk ned 10 kg og trente meg opp til å løpe 10 km sammenhengende. I 2016 skal jeg ned 20 kg til og løpe halvmaraton! 😎

Anonymkode: e65fd...a34

• Liker 1
Skrevet

2015 var ett dårlig år treningsmessig. Gikk opp de irriterende, unødvendige og irrelevante 5 kiloene som 'alle' går opp etter vgs. Det er ikke det at jeg har en usunn bmi eller virkelig trenger å gå ned i vekt, men jeg skal gå de ned igjen i 2016, bare fordi jeg nekter å bli en av de som 'gav opp'. 

Anonymkode: 2123b...2ed

• Liker 1
Skrevet

La om livsstilen min helt, kastet potetgull og junkfood og byttet ut med sunn mat, samtidig som jeg tvang meg til å begynne å trene, og nå ELSKER jeg det.

Gått ned 10 kg siden februar 2015, nå veier jeg 60 kg, og det har jeg ikke veid på over 2 år. 2015 var mitt år :hoppe: 

Skrevet

Jeg gikk ned 15,6 kilo i løpet av høsten 2015 - og er kjempefornøyd. 

Anonymkode: 62bde...0b6

Skrevet

har fra sofapotet klart å springe mila på 51 minutter! :-) 

Anonymkode: 1ace5...2c8

• Liker 1
Skrevet

Fikk barn nr2 :P året før var mitt år. Gikk ned 11kg før jeg ble gravid igjen, så håper det går noe "lettere" å gå ned i vekt nå .. så langt har det gått veldig greit, vet jo hva som må til siden jeg har fått ned en del tidligere :)

Skrevet

Gikk ned sju kilo ved å være mer aktiv og spise sunnere. Jeg er veldig fornøyd med ny livsstil. Synes jeg spiser mye god mat, det er deilig å være sterkere og slankere, jeg er mindre stresset, mindre anspent i kroppen, har mye mer energi.

Anonymkode: 020bb...a63

Skrevet (endret)

snip

Endret av Nana
Skrevet

Skjerpet kostholdet og begynte å trene. Gikk ned 10 kilo.

Skrevet

Har i løpet av 2015 økt treningsmengden fra 3 til 4-5 ganger i uka. Er blitt sterkere og har økt muskelmassen. Er blitt raskere i beina og kan løpe ei mil uten problemer. Et veldig bra år for min del!

Anonymkode: c7bc7...24a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...