AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Jeg har fått kink I nakken og har ett rent smertehelvete og får ikke til å bevege meg skikkelig. Hva pokker gjør jeg nå når det er helg? Det ikke ut som om det er noe fysioterapi som er åpent. Hjelper ikke med hverken smertestillende eller smertestillende gel...skriver ufullstendig og rotete men orker ikke rette, Beklager. Anonymkode: 4cd1b...d86
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Hvis du er i nærheten av Klinikk for alle så er det flere av disse som har åpent på lørdagen. Sjekk på hjemmesiden deres. Kink i nakken pleier og gå over i løpet av noen dager selv om det er alldeles smertefullt. Anonymkode: fe97c...488
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er i nærheten av Klinikk for alle så er det flere av disse som har åpent på lørdagen. Sjekk på hjemmesiden deres. Kink i nakken pleier og gå over i løpet av noen dager selv om det er alldeles smertefullt. Anonymkode: fe97c...488 Se der! Skal ringe dem I morgen. Tusen tusen takk. Jeg blir helt desperat, dette er det jævligste jeg har vært med på. Anonymkode: 4cd1b...d86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå