Gå til innhold

Hva koster en kobberspiral?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den billigste gjerne? Erfaringer med det?

Anonymkode: b917c...4dc

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Rund 300-400 hvis jeg husker riktig. Har ingen personlig erfaring, men mange opplever sterkere mensblødninger. 

Skrevet
1 time siden, incognita skrev:

Rund 300-400 hvis jeg husker riktig. Har ingen personlig erfaring, men mange opplever sterkere mensblødninger. 

Takk for svar. Blør bare 3 dager, og må bruke tampong de to første. Siste er bare "litt på papiret" ved dobesøk.. Så om det blir litt mer skal jeg tåle😉 Alt av hormoner blir jeg så psyk i hodet av, så det er ikke et alternativ lenger😄 

Skrevet

Prisen på alt reseptbelagte medisiner i norge står oppført i felleskatalogen, så hvis du vet navnet på noen finner du akkurat pris der. Det er ikke anledning for apotekene å endre de prisene.

Hormonspiral her, kosta litt over 1000,-

Anonymkode: 2dddf...7d9

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prisen på alt reseptbelagte medisiner i norge står oppført i felleskatalogen, så hvis du vet navnet på noen finner du akkurat pris der. Det er ikke anledning for apotekene å endre de prisene.

Hormonspiral her, kosta litt over 1000,-

Anonymkode: 2dddf...7d9

Kobberspiral står ikke i felleskatalogen da den ikke regnes som et legemiddel..

Skrevet

Jeg betalte 1100 kr, men da var set inkludert timen hos gynekologen for å sette inn den. Blir jo ekstremt billig da om man fordeler den summen ut på de 7-8 årene man kan ha den i :)

Gjest Splitterpine
Skrevet

Jeg betalte rundt 700,- Dette var for 2-3 måneder siden. Finnes jo fler forskjellige merker, så prisen varierer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...