RompeRusk Skrevet 16. januar 2016 #21 Skrevet 16. januar 2016 15 minutter siden, Blondie65 skrev: De aller fleste som eier en bolig som de bor i selv trenger ikke å bli fortalt hva husordensreglene er. De ønsker fred og fordragelighet der de bor. Noen ab de som eier en bolig de aldri har bodd i selv har ikke satt seg inn i reglene, ikke informert sine leieboere om dem og har en holdning generelt som går på det samme som du understreker: min leilighet - jevgjør som jeg vil. Ergo leier de ut til narkomane rasshøl uten boevne. Og stiller seg helt uforstående til kobling mellom innbrudd, hærverk og fremmede som pisser og sover i gangene etter at deres narkomane leieboer flyttet inn. Denne ufreden skal de som bor der leve med til narkoduden lovlig kan kastes ut. De aller fleste som leier ut er ikke skrudd sammen så sinnsykt dårlig, men vi har hatt tre her over en periode. Den ene utleieren måtte styret be selge leiligheten da vedkommende rett og slett ikke aksepterte at leieboeren måtte følge husordensreglene nå var det dette med suring og upopularitet fra naboene jeg lurte på, da. Siteringen fucker seg igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå