KillerKitty Skrevet 24. januar 2016 #41 Del Skrevet 24. januar 2016 Jeg er 23 år og føler meg veldig ensom. Har vært det hele livet, nesten. Hvor bor dere? Kanskje vi ensomme skulle arrangert et treff en eller annen gang? Kunne vært interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 24. januar 2016 #42 Del Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, KillerKitty skrev: Jeg er 23 år og føler meg veldig ensom. Har vært det hele livet, nesten. Hvor bor dere? Kanskje vi ensomme skulle arrangert et treff en eller annen gang? Kunne vært interessant hvor bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 24. januar 2016 #43 Del Skrevet 24. januar 2016 I frykt for å bli gjenkjent vil jeg ikke si direkte hvor jeg bor "så åpent" men ikke langt i fra Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 24. januar 2016 #44 Del Skrevet 24. januar 2016 Jeg hadde mange venner i barndommen og i tenåra, men ting endret seg da jeg ble voksen. Folk flyttet bort, fikk nye venner, barn, vi vokste fra hverandre osv. Nå har jeg ikke så mange venner. Noen få her og der. Føler meg litt ensom. Spesielt etter jeg ble singel og er mye alene. Har jo søsteren min, men vil ikke mase for mye på henne da hun er mye opptatt. De få venninne jeg har nå, er ingen gode venninner, men noen jeg møter sånn av og til. Skulle ønske jeg hadde en god og nær venninne. Hun ene er veldig opptatt med studier og jobb, mens hun andre har 2 barn som hun er opptatt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå