Gå til innhold

...


Gjest Anonym9498

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det selv til jeg var 20, av samme grunner som deg, samt at jeg ikke ville ryke på en smell og ende opp ung, gravid og stuck på bøgda. I retrospekt tenker jeg fuck it! Why!! Bortkastet tid å opphøye sex til noe spesielt man skal spare på. Lever bare en gang, og det å bli trygg seksuelt tar tid. Kjør på og play safe! Have fun!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... en sånn til?

NEI... det er ikke rart. Det er ikke pinlig...og det er slett ikke unormalt. Knull når du føler deg klar, ikke for du trur du må.

Ok? ☺

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann (25) nei synes ikke det er rart i det hele tatt, er selv jomfru og forstår godt at ikke alle har hoppet i køya med noen før de føler det er riktig for dem.

Anonymkode: d2515...3dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym9498
Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Nei, hvorfor skulle det være rart?

Med tanke på at jeg ikke har noe erfaring med andre enn meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Du er overhodet ikke unormal. Jeg var jomfru til jeg var 20.. :P Hadde litt lik tankegang som deg med at jeg ville vente til jeg fant meg en seriøs fyr, meeeen det ble ikke helt slik haha. Trodde jeg hadde funnet meg en fin fyr, men det viste seg at han var en tulling. I ettertid så var jeg litt furt for at jeg hadde gitt meg selv til han, men nå er jeg egentlig bare glad for det. Greit å få det gjort liksom og det var ikke sååå spesielt som alle skulle ha det til å være heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym9498 skrev:

Med tanke på at jeg ikke har noe erfaring med andre enn meg selv.

Skal du ikke bekymre deg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente og jeg var jomfru til jeg var 25. 

Hadde muligheten tidligere men det ville vært for å tilfredsstille kåte menn og det ville jeg ikke.

angrer ikke på at jeg venta til det føltes riktig!

Anonymkode: 142b2...171

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
26 minutter siden, Anonym9498 skrev:

Jeg er ei 18år gammel jente som er jomfru. Har aldri hatt noen form for seksuell kontakt med en annen. Kun meg selv, og jeg kjenner min egen kropp godt - vet hva jeg liker! Grunnen er at jeg vil vente til jeg får et seriøst forhold første gangen jeg har sex. Har vært uheldig og bare rotet meg borti gutter som kun vil ha sex. Jeg er ærlig og sier at jeg har grei selvtilitt; ikke stygg, jeg er fornøyd med kroppen min (store pupper, smal midje, litt brede hofter og en helt grei rumpe), med andre ord er ikke problemet at ingen vil ha meg.. Er det rart/uvanlig å fortsatt være jomfru når jeg er 18år? Hva mener dere gutter om at jenta er jomfru....? :unsure:

Det er ikke rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er jo ikke rart i det hele tatt! Hvordan kan du egentlig tro at det er rart? Det er to år siden du nådde seksuell lavalder. Det er veldig mange jenter og gutter som er jomfru når de er 18 år. Det som ville vært rart er hvis det var sjelden at noen på 18 år er jomfru. 

Anonymkode: 65cc1...80e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, det er ikke noerart at all. Jeg var jomfru til jeg var 20, ville spare meg til en spesiell og min første kjæreste, det angrer jeg ikke et sekund på! Glad jeg ventet til å gjøre det med en jeg stolte på, visste elsket meg og ville meg det beste. Anbefaler deg å vente til du får din første kjæreste. Da blir det ekstra spesielt og fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24 og sparte meg til jeg var i et forhold. men venta ikke så veldig lenge etter at vi ble sammen da. men. det var absolutt vært å vente. jeg angrer ikke. det er i mitt hode ikke kult med ones. jeg klarte ikke å tenke meg til å ha sex med en person bare for å ha sex. Det ville ikke gitt meg noe.

Anonymkode: 1c856...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...