Gå til innhold

Mitt utdrikningslag - overstått med stil


Augustbrud02

Anbefalte innlegg

Lørdag var det altså min tur til å ha utdrikninslag. Etter en liten glipp av ei venninne, hadde jeg en mistanke om at det kom denne helgen.

Forloveren min kom innom meg i går, jeg fikk bindt for øynene og det bar ut i bilen. Jeg hørte at det var to stykker til utenom forloveren min som var der, men jeg ante ikke hvem. Jeg fikk atpå til beskjed om å ta på meg en t-skjorte. I ettertid så jeg at det var barne-bilder av meg og med tekst på om at jeg skal gifte meg. Vi kjørte et lite stykke, på en hompete vei. Bilen parkerte og alle sammen begynte å styre skikkelig. Det var en del bråk og leven utenfor og jeg hadde null peiling på hvor vi var.

Da forloveren min endelig fjernet bindet foran øynene, stod en del av mine venner og kjente rundt meg. Hun hadde en god blanding av venner og familie, og det var så utrolig koselig. Alderen spente seg over 18-24 år og det var rett og slett perfekt. Hu hadde atpå til klart å hente en barndomsvenninne av meg som jeg ikke har sett på år (men som jeg har holdt kontakten med pr. brev). Jeg ble så utrolig rørt, og gråt selvsagt noen tårer.

Da jeg hadde kommet meg litt etter det værste sjokket, fikk jeg beskjed om at vi skulle fly. Det bar opp i et småfly, med plass til 3 passasjerer. Det var en utrolig opplevelse. Vi fløy over hjembygda mi og over huset der vi nå bor. For at alle skulle få være med, måtte vi ned og lande for så og opp igjen. Selv fikk jeg være med på begge turene, og siste turen fikk jeg også lov til å styre flyet. Det var så utrolig moro og jeg er skikkelig imponert over at forloveren min hadde fått ordnet i stand dette her.

Da vi var ferdige med flygingen bar det avgårde igjen i bil. Vi kjørte innom forloveren min for å hente noe og dro så videre. Vi endte opp på Hadeland Glassverk. Der blåste jeg mitt eget glass (fint minne) og vi gikk rundt og kikket en hel masse. Etter en stund hadde vi piknik på en plen i der. De hadde kjøpt inn massevis av ost og kjekt, og hvitvin. Det var så utrolig koselig.

Da vi hadde spist ferdig sang de en sang for meg. Etter hver versj fikk jeg utdelt en ting som jeg skulle ta på meg. Jeg fikk først en parykk, så løstenner og til slutt en skikkelig bestemorstruse (denne slapp jeg heldigvis å ta på meg). Denne sangen var kjempemorsom og den passer ypperlig i alle utdrikningslag. (For de som vil ha sangen kan de sende meg en PM.)

Etterpå kikket vi litt mer før det bar hjem igjen til forloveren min. Der koset vi oss med punsj og vi grillet. Det kom etterhvert også 3 andre venner, så vi var akkurat passe mange synes jeg. Utpå kvelden fikk jeg også overrakt en del gaver som jeg skulle gjette hvem dem var fra og hvorfor. Det var kjempegøy, og jeg klarte faktisk alle sammen. Og det var de skikkelig imponert over.

I tillegg hadde de stilt forloveden min en del spørsmål. Jeg skulle svare på de samme og se om vi svarte det samme. Stort sett gikk det greit, men enkelte ting var fryktelig vanskelig også.

Kvelden var over rundt 01.30. Da var jeg sliten og med vondt i hodet og det var jammen meg godt å se forloveden min igjen gitt.

Men jeg hadde et fantastisk utdrikningslag og det var så koselig. Selv tok jeg det med ro med kun litt punsj og vann og det var en så kjempefin kveld.

Jeg må bare si at jeg har verdens beste forlovere og fikk verdens beste utdrikningslag. Hipp hurra for sånne snille forlovere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koslig å høre at du hadde det fint.

Utdrikkingslag skla være et sånt minne synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å se at du fikk et utdrikningslag du selv synes var perfekt - det

viktigste er jo at alle koser seg............inkludert bruden!!!!

Lykke til med bryllupet :D

Klem fra Stinemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig å høre at du hadde det fint.

Utdrikkingslag skla være et sånt minne synes jeg.

Jeg er så enig så enig. Og hun hadde laget det rett og slett helt perfekt for meg. Utrolig godt gjort, så nå fortjener hun en stor og nydelig blomsterbukett!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snorkfrøken

Hørtes ut som en morsom dag! Så koselig at de hadde funnet en gammel venninne av deg da! Fint å høre at du var godt fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du kosa deg! Det er viktig at utdrikningslaget skal være et minne for livet, og noe du husker tilbake til med glede, og det synes jeg du virkelig kan med ditt 8)

Jeg tar gjerne i mot sangen på en liten PM, veit du :blunke:

Ønsker deg lykke til med de siste forberedelsene til bryllupet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...