Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dato ikke helt bestemt enda... (avhenig om at sjefene våres vil gi oss fereie).. men 8 sep 2006 virker som en aktuell dag...

blir nok uannsett i september.. muligens slutten av august.. mye avhenger av jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Gaaaaanske dødt her hos oss,ja :wink: -Tenker egentlig mest på påskeferien akkurat nå, men kommer sterkere tilbake, ihvertfall etter at ferien er over :-) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei! Er så vidt inne og titter... Vi skal gifte oss 20. mai 2006. Det dukker kanskje opp en dagbok snart... Gleder meg sånn til bryllupet, men det er jo så lenge til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Hei! Er så vidt inne og titter... Vi skal gifte oss 20. mai 2006. Det dukker kanskje opp en dagbok snart... Gleder meg sånn til bryllupet, men det er jo så lenge til!!!

Kven er du då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
me gifter oss 27.mai 2006.

Har du fått deg bryllupsdagbok enno, solisol? Fortell oss litt om planlegginga di då! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Veslo :klø: hvor er du? Fant denne på side TRE!!

Har du mistet entusiasmen?

Neida, boblar over av entusiasme eg, er berre ikkje alltid eg har tid til å få den ut her inne! :ler:

Fører deg opp på april eg, Dark Angel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta
Har du fått deg dagbok, Dark Angel?

Ikke bryllupsdagbok, men generell på A-E ;) Skriver endel om bryllup der nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er relativt stille på våre kanter for tiden, planleggingen er lagt på is over påsken i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...