Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det bra, vi beveger oss fremover - sakte, men sikkert. For tiden jobber vi med budsjettet, stedet å være på og familiegjestelisten.

Skrevet

Bra, Lythande! Har de tenkt noko meir på dato og slikt, forresten?

Skrevet

Det har vi og den er satt til 07.10.06 - så fremt rådhuset kan vie oss på en lørdag, men det finner vi ut nærmere.

Skrevet

Då førte eg datoen dykkar opp på lista, Lythanda! Gøy at de er i full gang med planlegginga!

Ildtopp, Lizbet og lunacia då, har de begynt å tenke på dato?

Skrevet
Ildtopp' date=' Lizbet og lunacia då, har de begynt å tenke på dato?[/quote']

:o

Har absolutt ikke noe mer tid nå enn jeg hadde for litt siden. Har en oppgave (15 studiepoengs) som skal inn 1. april, pluss en masse annet, så bryllup er ikke noe jeg tenker på om dagen, egentlig. Og, det er fortsatt lenge til...

Skrevet

:o

Har absolutt ikke noe mer tid nå enn jeg hadde for litt siden. Har en oppgave (15 studiepoengs) som skal inn 1. april, pluss en masse annet, så bryllup er ikke noe jeg tenker på om dagen, egentlig. Og, det er fortsatt lenge til...

:roll:

Ok, ok... Var ikkje meininga å mase! :ler:

Skrevet

Uff, hadde bryllups-mareritt i natt eg! :o Drømte at bryllupet var klokka 11, og at eg ikkje vakna før 10.40, og INGENTING var klart... Eg sminka meg og ordna håret på veien gjennom gågata for å finne meg ein fin-kjole!! *grøsse* :ler: Men SÅ vakna eg, heldigvis....

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Uff, hadde bryllups-mareritt i natt eg!  :o Drømte at bryllupet var klokka 11, og at eg ikkje vakna før 10.40, og INGENTING var klart... Eg sminka meg og ordna håret på veien gjennom gågata for å finne meg ein fin-kjole!! *grøsse*  :ler: Men SÅ vakna eg, heldigvis....

:ler:

Er du ikke glad for at det bare var en drøm... Har hatt 2 av det allerede.

Gjest Anonymous
Skrevet
Uff' date=' hadde bryllups-mareritt i natt eg! :o Drømte at bryllupet var klokka 11, og at eg ikkje vakna før 10.40, og INGENTING var klart... Eg sminka meg og ordna håret på veien gjennom gågata for å finne meg ein fin-kjole!! *grøsse* :ler: Men SÅ vakna eg, heldigvis....[/quote']

Og det er nå, 400 og noen dager i forveien. Tenk hvordan det blir når du nærmer deg til neste år...

Jeg har fått planleggingsforbud frem til sommeren når vi er ferdig flyttet....Så jeg må nok komme til bake da...

Gjest Lizbet i.i
Skrevet
Uff' date=' hadde bryllups-mareritt i natt eg! :o Drømte at bryllupet var klokka 11, og at eg ikkje vakna før 10.40, og INGENTING var klart... Eg sminka meg og ordna håret på veien gjennom gågata for å finne meg ein fin-kjole!! *grøsse* :ler: Men SÅ vakna eg, heldigvis....[/quote']

Og det er nå, 400 og noen dager i forveien. Tenk hvordan det blir når du nærmer deg til neste år...

Jeg har fått planleggingsforbud frem til sommeren når vi er ferdig flyttet....Så jeg må nok komme til bake da...

Skrevet

Neida, det går nok så fint så! :) Hehe...

485 dagar igjen...

Skrevet

Jeg hadde mitt første mareritt for en tid tilbake, og veslo komer nok til å gifte seg før meg... :ler:

Skrevet
Jeg hadde mitt første mareritt for en tid tilbake' date=' og veslo komer nok til å gifte seg før meg... :ler:[/quote']

:ler:

Skrevet

Drømte om bryllupet i går natt også eg, men det var berre koooooooooooooooooos... ;):hjerter:

Skrevet

Da må du nok "dessverre" skrive meg av denne listen.. :oops:

Bestilte vielse til 10.september 2005 i dag. :D

Skrevet

Gratulerer med fremskyndet vielse Enelsi.

Skrevet

Oj, spennande!! Gratulerer med det!

Skrevet

Takk for gratulasjoner! :)

Litt stressa nå, men det ordner seg sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...