Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2005 #101 Del Skrevet 6. februar 2005 Planlegging? Det er heldigvis lenge igjen enda... Har ikke tid til slikt nå. Har tid til alt eg! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. februar 2005 #102 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har 3 mappeoppgaver, 1 hovedoppgave, 2 bokprater, 2 eksamener å fikse i løpet av de neste par månedene, pluss lese annet pensum... Tror det er evig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2005 #103 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har 3 mappeoppgaver, 1 hovedoppgave, 2 bokprater, 2 eksamener å fikse i løpet av de neste par månedene, pluss lese annet pensum... Tror det er evig nok. Det hørtes nok ut ja! Hehe... (men eg proppar bryllup inn i fritida eg... hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. februar 2005 #104 Del Skrevet 6. februar 2005 Fritiden min propper jeg med en haug andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2005 #105 Del Skrevet 6. februar 2005 Fritiden min propper jeg med en haug andre ting. Eg og... Hihi.. Men som eg sa, har tid til alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. februar 2005 #106 Del Skrevet 6. februar 2005 Uansett, klarer ikke helt å forholde meg 100% til noe som er så langt fremme i tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2005 #107 Del Skrevet 6. februar 2005 Uansett, klarer ikke helt å forholde meg 100% til noe som er så langt fremme i tid. LENGE til!??!? Det går jo knall-fort jo!!! Hehe... (Men så har no vi planlagt framtida vår sånn ca 10 år fram i tid, så er i grunnen vant til det. Godt å ha kontroll, syns eg. Kontroll-freak, eg?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. februar 2005 #108 Del Skrevet 6. februar 2005 Kontroll er bra, men jeg vil nå helst ha en litt mer konkret dator først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2005 #109 Del Skrevet 7. februar 2005 Kontroll er bra' date=' men jeg vil nå helst ha en litt mer konkret dator først. [/quote'] Ja, det var det då.... I dag er det berre 501 dagar til det blir min tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. februar 2005 #110 Del Skrevet 7. februar 2005 Det er jo uansett lenge til jeg skal i ilden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2005 #111 Del Skrevet 8. februar 2005 I dag er det 500 dagar til vi skal gifte oss!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #112 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei! Jeg er ny her inne på forumet. Litt spent på om jeg får til dette. Vi skal gifte oss 12.august 2006. :klem2: Gleder oss kjempemasse. Vil veldig gjerne bli med på denne listen jeg også. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enelsi Skrevet 9. februar 2005 #113 Del Skrevet 9. februar 2005 Og det fikk jeg ikke til, nei... :oops: Jeg som skrev innlegget ovenfor her da.. *plystre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #114 Del Skrevet 14. februar 2005 No er du ført opp ved siden av Lykkeliten, Enelsi! Har du fått deg bryllups-dagbok enno, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #115 Del Skrevet 15. februar 2005 Det nærmar seg, det nærmar seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enelsi Skrevet 15. februar 2005 #116 Del Skrevet 15. februar 2005 No er du ført opp ved siden av Lykkeliten, Enelsi! Har du fått deg bryllups-dagbok enno, forresten? Nei, det har jeg ikke. Hvordan gjør jeg det? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #117 Del Skrevet 15. februar 2005 Gå inn på det forumet som heiter "bryllupsdagbøker", vel det innlegget som er for din forbokstav, og lag eit innlegg på vanleg måte, som du for eksempel kallar "Enelsis bryllupsdagbok". Den tråden du då har oppretta blir dagboka di! Forstod du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. februar 2005 #118 Del Skrevet 15. februar 2005 Dagbøker er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enelsi Skrevet 15. februar 2005 #119 Del Skrevet 15. februar 2005 Gå inn på det forumet som heiter "bryllupsdagbøker"' date=' vel det innlegget som er for din forbokstav, og lag eit innlegg på vanleg måte, som du for eksempel kallar "Enelsis bryllupsdagbok". Den tråden du då har oppretta blir dagboka di! Forstod du?[/quote'] Jepp. Klarte til og med å legge link til den i signaturen min også. *stolt* Takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. februar 2005 #120 Del Skrevet 18. februar 2005 Flink Enelsi!!! Berre 491 dagar att... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå