Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Kan jeg også få være med? Gifter meg med godgutten min den 29 april 2006 i Fredrikstad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Kan jeg også få være med? Gifter meg med godgutten min den 29 april 2006 i Fredrikstad.

Gifter deg rett etter meg ;)

Kommet langt i planlegginga?

Skrevet
Gifter deg rett etter meg ;)

Kommet langt i planlegginga?

Ja du har vel lørdagen før? Tja, kommet langt og langt... vet ikke helt.

Kjolen er bestillt og betalt depositum for, lokalet er bestillt, dato er booket hos HEF men ikke fått tildelt en vigsler enda, og fikk endelig ja fra toastmaster i dag. Invitasjonene er halvferdige, skal se om jeg får knipset noen bilder av dem etterpå og lagt ut på nettsiden min. Så de store tingene er vel i boks. Mangler fotograf da, pluss alle smådetaljer og alt som har med pynt å gjøre. Også har vi ikke fått lagt "gangen" i vielsen, men det tenker jeg vi tar på nyåret en gang, når eksamnene mine er over og vi vet hvem som skal vie oss.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få en eller så myk og smidig mann til å ikke bli stiv som en pinne bare noen nevner ordet vals? Ikke noen danseløver noen av oss, men det får da være måte på til danseskrekk da. Vil danse brudevals! :sur:

Skrevet

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få en eller så myk og smidig mann til å ikke bli stiv som en pinne bare noen nevner ordet vals? Ikke noen danseløver noen av oss, men det får da være måte på til danseskrekk da. Vil danse brudevals! :sur:

:ler: Jeg tror ikke jeg får med sambo på brudevalskurs, MEN, han vet jo det er tradisjon med vals, så det er han med på.

Så du får forklare ham at det må dere bare gjøre uansett.... ;)

Gjest Markblomsten
Skrevet

Nå har vi fastsatt klokkeslett - 14.00 i kirka starter vielsene og vi vil like etter på være :bryllup:

Skrevet
Nå har vi fastsatt klokkeslett - 14.00 i kirka starter vielsene og vi vil like etter på være :bryllup:

:kyss:

Skrevet

Kan jeg også være med på listen?

Skal gifte meg med min kjære 5 august 2006.

Gleder meg som en unge!!!!!!!!

Gjest Gjest_Kreps75_*
Skrevet

Kanskje det kommer med hvem jeg er nå.

Jeg skal altså gifte meg med min kjære 5 august 2006

Jippi!!!!

Skrevet

Hvis/når du har tid, Veslo, kan jo følgende tillegges på meg den 18. februar: Kl. 15.00 i Røros kirke. :)

Skrevet

Jeg ser lista vokser og vokser - det er et tegn på at tiden nærmer seg :hoppe::hjerte::bryllup::hoppe::tommel::danse::hoppe:

Tenk at nå er det kort tid til 2006. Fytti... Jeg får stå på litt ekstra fremover tror jeg, selv om jeg er godt i gang med invitasjonene faktisk. Nesten ferdig.... Tenkte å sende dem ut rundt påsketider.

Går det bra i planleggingen deres da jenter??

Huldra:)

PS. veslo: masse lykke til med eksamen og skolearbeid. Vet du er travelt opptatt om dagen, men du er ikke glemt :rosasmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...