Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de ikkje prøve å finne ei løysing som passar økonomien dykkar då? Ting behøver ikkje vere så dyrt, veit du.... *trøste*

Jobber med saken da kan du si. Jeg får sydd kjole, søsteren hans skal gjøre hår og makeup, vi leier lokale, planlegger koldtbord - ser etter de billigste og beste firmaene der. Det er mye igjen, men jeg gjør så godt jeg kan.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet
Hvis du heller vil linke til bryllupsdagboka' date=' kan du det? ;)[/quote']

Det er allereie gjort! :)

Lythande, eg veit det ikkje er så lett, men kva med å få venner å kjente til å hjelpe til med maten, kunne det har vore eit alternativ?

Skrevet

Lythande, eg veit det ikkje er så lett, men kva med å få venner å kjente til å hjelpe til med maten, kunne det har vore eit alternativ?

Tenkte vi skulle regne litt på saker og ting og vente med den samtalen til etter siste skoledag for å si det sånn. Han har blitt mye mer med på planlegging også nå. :hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet

Tenkte vi skulle regne litt på saker og ting og vente med den samtalen til etter siste skoledag for å si det sånn. Han har blitt mye mer med på planlegging også nå. :hoppe:

Så bra!!! :) Vi skal også sette oss ned å rekne og styre litt når eg er ferdig med siste eksamen, om 1 mnd og 18 dagar! Det blir bra!! ;)

Skrevet

Så bra!!! :) Vi skal også sette oss ned å rekne og styre litt når eg er ferdig med siste eksamen, om 1 mnd og 18 dagar! Det blir bra!! ;)

Heldig du da som kun har 1 måned og 18 dager igjen til du er ferdig. Jeg har 2 måneder og 5 dager igjen......... :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Heldig du da som kun har 1 måned og 18 dager igjen til du er ferdig. Jeg har 2 måneder og 5 dager igjen......... :roll:

Har bedre tid til å lese du da! Hehe.....

Skrevet

Har bedre tid til å lese du da! Hehe.....

Lese og lese fru Blom, det er oppgaver frem til siste slutt - og eksamen er en gruppeeksamen som tar utgangspunkt i oppgavene.

Gjest gjest1
Skrevet

Lese og lese fru Blom, det er oppgaver frem til siste slutt - og eksamen er en gruppeeksamen som tar utgangspunkt i oppgavene.

Uff då... Glad eg går på universitetet eg..... Får håpe du greier deg fint likevel då!!! Vi får glede oss til sommaren!!!! :)

Skrevet

Jeg ser veldig frem til St.Hans-aften etter kl 1600 for da er det ferie i 2 måneder ca... :hoppe: Og en god grunn til å tenke bryllup.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg ser veldig frem til St.Hans-aften etter kl 1600 for da er det ferie i 2 måneder ca... :hoppe: Og en god grunn til å tenke bryllup.

:hoppe: Og då er det berre eit år og ein dag til eg skal gifte meg!!!! Hihi... *glede seg*

Skrevet

Det tror jeg på ja. Er fortsatt leeeeenge til vi gifter oss - er jo ikke før i oktober.

Gjest Lizbet
Skrevet

2. september Veslo - 2. september!

Den har du ventet lenge på, den :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
2. september Veslo - 2. september!

Den har du ventet lenge på, den :ler:

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!! :) (har du laga deg bryllupsdagbok også enno, kanskje??)

Gjest gjest1
Skrevet

Jettes vart vår 21. brud!!! :) Velkommen til oss beibeh! :)

Fortelle litt om deg sjølv??

Skrevet

Heilt okey det du:) Flott att det er adre her også som planlegger tidli.

Gjest gjest1
Skrevet
Heilt okey det du:) Flott att det er adre her også som planlegger tidli.

Begynte for eit år sidan eg. ;)

Skrevet

Det er godt å være tidlig ute...Da kan man for eksempel legge planlegginga på is når man sitter med eksamen... :roll:

Men det er ikke lett å holde seg unna KG! Sambo sier jeg er blitt hekta, og det har han vel bra rett i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...