Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2005 #221 Del Skrevet 4. april 2005 Kunne ike la den ligge på side 2! Snille luna som passar på lista vår medan eg er borte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2005 #222 Del Skrevet 5. april 2005 Åhr, MÅ sette opp budsjett snart..... :evil: Nokon som har lyst å hjelpe meg eller? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2005 #223 Del Skrevet 5. april 2005 Åhr' date=' MÅ sette opp budsjett snart..... :evil: Nokon som har lyst å hjelpe meg eller? Hehe...[/quote'] Uff... jeg tør nesten ikke .. Er så redd for at det skal overstige budsjettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2005 #224 Del Skrevet 5. april 2005 Uff... jeg tør nesten ikke .. Er så redd for at det skal overstige budsjettet... Hehe... Veit... Men vi må seriøst gjere det snart. Må jo vite kor mykje pengar vi må spare det neste året. Aaaanar ikkje kor mykje alkoholen kjem til å koste... Isj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2005 #225 Del Skrevet 5. april 2005 Ikke jeg heller. Men det står et budsjett forslag i Bryllup-boka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2005 #226 Del Skrevet 5. april 2005 Har sett litt på det... Ser at det er budsjettert med 30 000 på mat og drikke-posten til 70 gjester, er dette eit realistisk tal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. april 2005 #227 Del Skrevet 5. april 2005 Uff... Tror ikke vi blir å sette opp noe nøye budsjett vi. Blir bare lei meg av slikt! Vi fører nøye regnskap for hver liten ting vi kjøper, og så sparer vi alt vi makter. Tror vi setter opp sånn ca tall på det meste, tar litt hardt i der slik at vi ikke får noen overraskelser... Vi kan jo ikke bruke mer enn vi har uansett, så det er jo greit med det. Bryllup er ikke bare bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2005 #228 Del Skrevet 5. april 2005 Vi kan jo ikke bruke mer enn vi har uansett, så det er jo greit med det. Bryllup er ikke bare bare Det er greit, men vi kan jo spare litt ekstra om vi må... Hehe... Blir nok til at vi setter oss ned og reknar skikkeleg snart. Men utsetter det kanskje til eg er ferdig med eksamen då.. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. april 2005 #229 Del Skrevet 5. april 2005 Uff ja. Første eksamen starter om ei uke, så det nærmer seg stadig.... Jeg har seks - som kommer på rad og rekke. Og så sitter jeg her i stedet for å lese... Fy på meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2005 #230 Del Skrevet 5. april 2005 Uff ja. Første eksamen starter om ei uke' date=' så det nærmer seg stadig.... Jeg har seks - som kommer på rad og rekke. Og så sitter jeg her i stedet for å lese... Fy på meg!! [/quote'] Fy på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2005 #231 Del Skrevet 5. april 2005 VESLO, Syns ikke det.. Høres veldig mye ut.. Men stor sum, og vi har budsjett på 60.000,- og jeg har feks ikke tenkt å ha brudekjole. Det bør jo gå mest i hva man selv ønsker å bruke penger på Vi er 43 gjester, sålangt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2005 #232 Del Skrevet 5. april 2005 VESLO, Syns ikke det.. Høres veldig mye ut.. Men stor sum, og vi har budsjett på 60.000,- og jeg har feks ikke tenkt å ha brudekjole. Det bør jo gå mest i hva man selv ønsker å bruke penger på Vi er 43 gjester, sålangt... Vi aktar å halde oss under 50 000, håpar vi kjem nærmare 40 000... Men vi får sjå... Har god kontroll på dei fleste utgiftene, det er mat og alkohol vi lurer litt på... Men vi får sjå.. Får vel begynne å forhøre meg litt om prisar hos dei som leverer mat her i distriktet også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. april 2005 #233 Del Skrevet 6. april 2005 Vi aktar å halde oss under 50 000, håpar vi kjem nærmare 40 000... Men vi får sjå... Har god kontroll på dei fleste utgiftene, det er mat og alkohol vi lurer litt på... Men vi får sjå.. Får vel begynne å forhøre meg litt om prisar hos dei som leverer mat her i distriktet også... jeg skrev feil. jeg mener at jeg tenkte ikke ha brudepiker, men BRUDEKJOLE må jeg jo ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. april 2005 #234 Del Skrevet 6. april 2005 Vi aktar å halde oss under 50 000, håpar vi kjem nærmare 40 000... Men vi får sjå... Har god kontroll på dei fleste utgiftene, det er mat og alkohol vi lurer litt på... Men vi får sjå.. Får vel begynne å forhøre meg litt om prisar hos dei som leverer mat her i distriktet også... Hvor mye har dere brukt på forskjellig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2005 #235 Del Skrevet 6. april 2005 Hvor mye har dere brukt på forskjellig? Har ein halvegs oversikt ein eller annan plass i dagboka mi, så det er berre å lete seg fram til den, om du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2005 #236 Del Skrevet 7. april 2005 Har de Bergens-fruer lyst å ha eit mini-bryllups-treff i nærmaste framtid...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemilla Skrevet 8. april 2005 #237 Del Skrevet 8. april 2005 Ja!!! :D :D :D Men jeg er så lei meg med tanke på bryllupet idag, for fotografen som var eneste alternativet jeg kommer på for øyeblikket kan ikke den dagen.... *snufs* Også er det lokalene da... *venteventevente* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2005 #238 Del Skrevet 8. april 2005 Ja!!! :D :D :D Men jeg er så lei meg med tanke på bryllupet idag, for fotografen som var eneste alternativet jeg kommer på for øyeblikket kan ikke den dagen.... *snufs* Også er det lokalene da... *venteventevente* Må `kje vere lei deg, veit du!!! *trøste* Det ordnar seg nok, skal du sjå!!! Når kan de tenke dykk å treffast då??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 10. april 2005 #239 Del Skrevet 10. april 2005 Næmmen Veslo da.... Halvveis nede på andresida??? *dytte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. april 2005 #240 Del Skrevet 10. april 2005 19 bruder i 2006. Når kommer den 20.ende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå