Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest Litjtuppa

Tror dere kan føre meg opp på lista også..!! ;) Har ikke bestilt kirka enda, men det skal gjøres så snart som mulig :) Datoen blir 05.08.2006, og det er ikke lenge til!! :danse: Så var det litt om meg og min kjære:

-Jeg er da 21 år og han 22, blir 22 og 23 noen mnd etterpå)

-Vi kommer fra to nabobygder i Sør-Trønderlag

-Ble sammen den 25.februar 2003 på hytta vår, stjerneklart og måneskinn.. :kline:

-Forlova åss i Tyholttårnet i Trondheim på 20årsdagen min 17.november 2004

-Gifter oss kl 13.00 den 05.08.2006!!!! That`s it ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lizbet

Veslo, du må endre meg etterhvert.

Kommer til å flytte bryllupet til august - vi lurer på 12. men det er ikke avklart enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i "klubben" Siadatra.. Veslo ordner det til at du kommer med på lista.. Hvor er veslo forresten, på ferie??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Då var lista oppdatert!! :) Dersom de vil at eg skal linke til dagbøkene dykkar, må de skrive inn linkane her! Velkommen alle nye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Har du hatt en fin ferie da veslo??

Jepp, bra til no, og blir nok enda betre, på sundag reiser vi på 14 dagars kjærlighetsferie til Rhodos! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bra til no, og blir nok enda betre, på sundag reiser vi på 14 dagars kjærlighetsferie til Rhodos! :)

Det hørtes helt fantastiskt ut :hjertesmil: En skikkelig kjærlighetsferie :hjertesmil: Åh, som jeg gleder meg til bryllupsreisa :danse:

Da må jeg bare ønske deg og din kjære en riktig romantisk og herlig tur :klem:

Hilsen fra en som ikke er misunnelig i det hele tatt ;)

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Der kom du minnimy, så koselig å få deg med på lista.. Må nok vente på veslo, det er hun som ordner med datolista vår.. Men hun er på romantisk ferie *drømmermegbort* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var eg tilbake frå herleg ferie!!! Velkommen til oss minnimy, no er du med på lista!!! Har du fått deg bryllupsdagbok enno då??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det er kjempe-enkelt!! Er berre til å skrive eit innlegg under forumet "Bryllupsdagbøker", så blir innlegget dagboka di! Skjønner?!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...