Gjest soisol i.i Skrevet 10. april 2005 #241 Skrevet 10. april 2005 quote="Dark Angel"] jeg skrev feil. jeg mener at jeg tenkte ikke ha brudepiker, men BRUDEKJOLE må jeg jo ha!
Gjest gjesta Skrevet 10. april 2005 #242 Skrevet 10. april 2005 Solisol. Ja, tviler på vi får råd til bryllupsreise.. Nå som lokale er så dyrt, og jeg ikke aner om budsjettet vil sprenges.. Får ta det viktigste først, betale det, og kutte ned på mindre viktige ting. Jeg tror jeg får ca 60.000,- av far, og at foreldrene til forloveden betaler alkohol.. Er litt usikker, får snakke med foreldrene mine imorgen
solisol Skrevet 10. april 2005 #243 Skrevet 10. april 2005 Dark Angel: Jeg leste at du skal ta din kommende manns etternavn. Det skal jeg også. Ingen jeg kjenner har eller skal det. Endelig noen med min mening om det Jeg har Norges mest orginale etternavn, derfor vil jeg ta hans, som er et veldig sjeldent navn (bare 10 i Norge)
Gjest Oktavia Skrevet 10. april 2005 #244 Skrevet 10. april 2005 Ja det blir spennende å se hvem den 20. bruden i 2006 blir. Enn hvis det kunne vært meg...*drømme*
Gjest gjesta Skrevet 10. april 2005 #245 Skrevet 10. april 2005 Dark Angel: Jeg leste at du skal ta din kommende manns etternavn. Det skal jeg også. Ingen jeg kjenner har eller skal det. Endelig noen med min mening om det Jeg har Norges mest orginale etternavn, derfor vil jeg ta hans, som er et veldig sjeldent navn (bare 10 i Norge) Når jeg først blir hans, vil jeg kun ha hans. Der er jeg gammeldags. Er glad for å bli kvitt mitt kjedelige etternavn også Har sett mange beholder sitt eget, men fatter ikke hvorfor jeg skulle det.. Men alle om sitt
Gjest gjesta Skrevet 10. april 2005 #246 Skrevet 10. april 2005 Enn hvis det kunne vært meg...*drømme* Hvor lenge har du og din kjære vært sammen? Har dere prata om å gifte dere?
Lillemilla Skrevet 10. april 2005 #247 Skrevet 10. april 2005 Jeg har så lyst på bryllupsreise, men jeg tviler på at det blir penger til det Blir vel en tur til hytta i Danmark "bare".. Har noen av dere tenkt på bryllupsreise og er det inkludert i budsjettet i tilfelle??' Hva med å hoppe på en restplass tur da? Det koster jo ikke særlig mer enn å dra til Danmark!
solisol Skrevet 11. april 2005 #249 Skrevet 11. april 2005 Jeg kan godt reise på restplass hvis det er en spesifisert reise.. hadde et ubehagelig møte med mallorca i sommer. Dritt plass, dritt hotell.trenger jeg si mer... Men jeg hadde jo min kjære der, så vi koste oss.. Er nok altfor kresen til å reise uspesifisert.. Sitter jo såvidt på doen hjemme..
Gjest Oktavia Skrevet 11. april 2005 #250 Skrevet 11. april 2005 Hvor lenge har du og din kjære vært sammen? Har dere prata om å gifte dere? Har vært sammen i snaaart 5 år, og her i huset (les:leiligheten) skal det egentlig ikke snakkes om bryllup. Han mener at hvis vi prater om det hele tiden, så vil ikke et frieri komme overraskende Men litt prating blir det jo likevel, og det er ikke bare meg som tar opp temaet
Gjest solisol i.i Skrevet 11. april 2005 #251 Skrevet 11. april 2005 Krysser fingrene for at det blir deg som blir den nye 2006 bruden da Oktavia :enig_animasjon:
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #252 Skrevet 11. april 2005 Har vært sammen i snaaart 5 år, og her i huset (les:leiligheten) skal det egentlig ikke snakkes om bryllup. Han mener at hvis vi prater om det hele tiden, så vil ikke et frieri komme overraskende Men litt prating blir det jo likevel, og det er ikke bare meg som tar opp temaet Akkuratt det typen sa til meg Jeg nevnte det ikke på en mnd, og han fridde... Så når du venter på noe godt (og ikke snakker om det, eller maser) da kommer det..... tilslutt!
Gjest Oktavia Skrevet 12. april 2005 #253 Skrevet 12. april 2005 Det skjer når det skjer I mellomtida kan jeg jo bare kose meg med planlegginga deres
Gjest gjesta Skrevet 12. april 2005 #254 Skrevet 12. april 2005 Det skjer når det skjer I mellomtida kan jeg jo bare kose meg med planlegginga deres ja, gjør det og hver gang du vil nevne bryllup, hold det inne og tenk på meg hihi..
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #255 Skrevet 12. april 2005 Det skjer når det skjer I mellomtida kan jeg jo bare kose meg med planlegginga deres ....
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #256 Skrevet 12. april 2005 bollefisk vart visst den 20. brura vår! No har eg ført inn henne også!
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #257 Skrevet 13. april 2005 Skulle vi ha avtalt ein dag for Bergens-treff, eller? Nokon som kunne vore interessert i det?
Lythande Skrevet 13. april 2005 #259 Skrevet 13. april 2005 Skulle vi ha avtalt ein dag for Bergens-treff' date=' eller? Nokon som kunne vore interessert i det? [/quote'] Kanskje lage en egen liten tråd på dette???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå