Gå til innhold

Gjestebok i Frontpage


LaToya

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg har lyst til å ha gjestebok på hjemmesiden min og bruker FP. Ser at de har en gjestebok, men jeg får ikke denne helt til. Noen som kan hjelpe ?

Jeg får opp forsiden hvor man skal skrive hilsen, men når jeg prøver å sende en hilsen, så får jeg bare at siden ikke kan vises. Hva gjør jeg feil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er så mange ulike typar gjestebøker rundtom, så litt meir info trengst for å kunna hjelpa. Kor er det du har heimesidene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg har hjemmesiden på .net

Og lager den Frontpage og ser at de har en mal for hjemmeside.

Jeg kommer så langt at jeg får gjesteboka opp -på nettet, men alle kommentarer blir borte .... ( får bare beskjed at denne siden ikke kan vises når jeg trykker på send kommentar )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.net? Sa ikkje meg noko...

Uansett, det høyrest ut som problemet kan vera følgjande: Frontpage tilbyr ein del slike ting (som gjestebok) som krev at serveren der du har heimesidene har innstallert frontpage extensions - og det er det ikkje alle som har. Det høyrest for meg ut som dette ikkje er innstallert hjå deg. (Og det er vel lite du kan gjera med, er eg redd...)

Det kan hende andre som kjenner Frontpage betre kan gi ei anna forklaring/løysing på problemet, men eg ville sett eter andre alternativ.

Mange stadar har ferdige cgi-script (eller php-script) for vanlege ting, slik som gjestebøker. Du kan jo sjekka om du har tilgang til slikt? Elles så finst det fleire gjesteboktenester som er gratis, både på norsk og utanlandsk. Om det freistar er det nok fleire som kan gi tips, reknar eg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...