Gå til innhold

Løs avføring - kulde?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Har de siste 3-4 vært grisekaldt her jeg bor, oppimot -10-15. Spesielt når jeg våkner om morran, så er det kaldt på veggene. Kjenner det også på meg, at jeg er kald.

Men når jeg skal drite, så merker jeg plutselig at avføringen er løsere, ikke diaréaktig, men kommer ut i mange biter, som ser veldig vannaktige ut. Dette har kommet etter kulden.

Kan den ha påvirkning på min løse avføringen? Kan også legge til at jeg går ut, uten sokker og tynne sko, ikke spør hvorfor. 

Anonymkode: 2facb...37f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan kanskje være det at når man fryser så spenner man muskler -> spenner magen og stresser systemet -> funker ikke optimalt med å ta opp vann -> løs avføring. Kle på deg mer og for guds skyld, ta på sokker og bruk tykkere sko. Vil du ha frostskader på tærne eller?

Anonymkode: 05d59...f17

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan kanskje være det at når man fryser så spenner man muskler -> spenner magen og stresser systemet -> funker ikke optimalt med å ta opp vann -> løs avføring. Kle på deg mer og for guds skyld, ta på sokker og bruk tykkere sko. Vil du ha frostskader på tærne eller?

Anonymkode: 05d59...f17

Haha, nei. Men er bare så vant med slike sko. I disse ungsomsdager er det ofte utseende > frostskader. ;)

Hva tenker dere andre om avføring -> kulde?

Anonymkode: 2facb...37f

Skrevet

Det er ikke kaldt. 30 minus som her, er kaldt. Får da ikke sprutbæsj av den  grunn. 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...