AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #21 Skrevet 8. juni 2019 På Friday, January 15, 2016 den 7.30, AnonymBruker skrev: I løpet av noen måneder har jeg havnet i en heftig romanse med en herlig fyr. Vi er begge i slutten av 30-årene. Han er super, og jeg merker at jeg liker å være sammen med ham. Vi har imidlertid en liten utfordring. Han er impotent, og det er uhelbredelig. Sexlivet blir jo litt annerledes, selv om han er fantastisk flink med meg og gir meg herlig opplevelser. Derfor er jeg sikker på at jeg godt kan takle at han ikke blir stiv. Det jeg derimot er usikker på, er hvordan jeg skal greie å tilfredsstille ham. Han sier at han har det flott når han merker at jeg liker det han gjør. Det syns jeg ikke er nok. Jeg vil gjerne gjøre noe godt for ham også. Mer enn å stryke og kysse. Er det noen som har erfaring med dette eller tanker om hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 8bc1c...a83 Dette må du rett og slett snakke med mannen om. Nytter ikke å sitte her på Kvinneguiden og spekulere... Anonymkode: 4b058...adb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå