AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 I løpet av noen måneder har jeg havnet i en heftig romanse med en herlig fyr. Vi er begge i slutten av 30-årene. Han er super, og jeg merker at jeg liker å være sammen med ham. Vi har imidlertid en liten utfordring. Han er impotent, og det er uhelbredelig. Sexlivet blir jo litt annerledes, selv om han er fantastisk flink med meg og gir meg herlig opplevelser. Derfor er jeg sikker på at jeg godt kan takle at han ikke blir stiv. Det jeg derimot er usikker på, er hvordan jeg skal greie å tilfredsstille ham. Han sier at han har det flott når han merker at jeg liker det han gjør. Det syns jeg ikke er nok. Jeg vil gjerne gjøre noe godt for ham også. Mer enn å stryke og kysse. Er det noen som har erfaring med dette eller tanker om hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 8bc1c...a83
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Du får ikke tilfredsstilt en impotent mann, så det må du bare leve med. Men han kan jo nyte berøring og nærhet likevel. Anonymkode: c4153...8b8 4
Elefantenirommet Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Han liker vel kos selv om pikken ikke blir stiv!? Kan du ikke kose med ballene, kysse og stryke på han. Og kanskje han liker anal?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 Min mann er delvis impotent, i betydningen at han kan få ereksjon en sjelden gang. Men han kan likevel få orgasme, ved hjelp av hender og munn. Det tar lenger tid, og kan være vanskelig, men det går da på et vis. Har du snakket med ham om han kan få orgasme? Hvis han ikke kan få setter han vel fortsatt pris på berøring, kos og erotikk? Jeg tenker at det er greit å ikke mase om det, men ta en prat om det med ham lykke til Anonymkode: 36f98...e6a 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får ikke tilfredsstilt en impotent mann, så det må du bare leve med. Men han kan jo nyte berøring og nærhet likevel. Anonymkode: c4153...8b8 Visst kan man tilfredsstille en impotent mann. Anonymkode: 36f98...e6a 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #7 Skrevet 11. mai 2019 På 15.1.2016 den 17.40, AnonymBruker skrev: Visst kan man tilfredsstille en impotent mann. Anonymkode: 36f98...e6a Hvordan, erfaringer? Anonymkode: 850fb...7c9
Gjest Alterego666 Skrevet 12. mai 2019 #8 Skrevet 12. mai 2019 Til TS: Har dere forsøkt å melke prostata? Altså stimulere prostata via anus og på den måten trigge en utløsning?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #9 Skrevet 12. mai 2019 Du gir han 300 kr til taxi og kaster han på dør. Det har jeg hørt impotente menn liker. Eventuelt kan du invitere en venninne og ha sex med henne mens han ser på. Anonymkode: 8e812...520 3
Resignert Skrevet 3. juni 2019 #11 Skrevet 3. juni 2019 On 1/15/2016 at 5:39 PM, AnonymBruker said: Min mann er delvis impotent, i betydningen at han kan få ereksjon en sjelden gang. Men han kan likevel få orgasme, ved hjelp av hender og munn. Det tar lenger tid, og kan være vanskelig, men det går da på et vis. Har du snakket med ham om han kan få orgasme? Hvis han ikke kan få setter han vel fortsatt pris på berøring, kos og erotikk? Jeg tenker at det er greit å ikke mase om det, men ta en prat om det med ham lykke til Anonymkode: 36f98...e6a Men hvordan kan han FØLE SEG som mann etterpå? Det lurer jeg helt ærlig på. Man føler seg jo passe tufs, selv etter å ha knullet en halvtime, om ikke dama kommer......
Timza Skrevet 3. juni 2019 #12 Skrevet 3. juni 2019 På 15.1.2016 den 8.33, AnonymBruker skrev: Du får ikke tilfredsstilt en impotent mann, så det må du bare leve med. Men han kan jo nyte berøring og nærhet likevel. Anonymkode: c4153...8b8 Tøys, pikken er da like så var for berørelser og slik uavhengig av blodet i den. Er jo ikke slik at det "dannes" nerver der når blodet kommer. De er der hele tiden de. Til OP: Melk prostata, eller sug kukhodet selv om den er slapp. Det å stryke, kile og kose med kuken er deilig uansett tilstand. Har da klart å få utløsning og orgasme selv jeg med skikkelig øl-pikk. Prostata har jeg aldri helt likt, men det burde jo være et godt alternativ for han? 2
Timza Skrevet 3. juni 2019 #13 Skrevet 3. juni 2019 2 minutter siden, Resignert skrev: Men hvordan kan han FØLE SEG som mann etterpå? Det lurer jeg helt ærlig på. Man føler seg jo passe tufs, selv etter å ha knullet en halvtime, om ikke dama kommer...... Det gir absolutt ingen forskjell rundt sex i det å føle seg som en mann? Kommer jenta slik at hu omtrent går opp i bru, så føler jeg meg selv som en mann, uavhengig om pikken har vært delaktig i det eller ikke. Syns dette linkes mer til hennes nytelse enn om pikken er "grunnen" til nytelsen eller ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #14 Skrevet 3. juni 2019 Kommer han selv om han ikker blir stiv? Anonymkode: c8e8f...c24
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #15 Skrevet 4. juni 2019 12 timer siden, Resignert skrev: Men hvordan kan han FØLE SEG som mann etterpå? Det lurer jeg helt ærlig på. Man føler seg jo passe tufs, selv etter å ha knullet en halvtime, om ikke dama kommer...... Selv om du ikke føler deg som mann i ditt dårlige sexliv, trenger ikke det å bety at han ikke gjør det. Sex er mye mer enn stiv pikk og orgasme. Man må bare være litt kreativ og ha lyst. Anonymkode: 94e94...e4a 1
Timza Skrevet 4. juni 2019 #16 Skrevet 4. juni 2019 På 3.6.2019 den 23.26, AnonymBruker skrev: Kommer han selv om han ikker blir stiv? Anonymkode: c8e8f...c24 Fult mulig å komme selv om man ikke har ereksjon. Husker en gang jeg våknet som ungdom av en "våt" drøm, og våknet midt i et klimaks - det kun fra drømmene i seg selv, og ikke berøring. Full sprut og ikke ereksjon. Så det er faktisk mulig å komme uten noenting som helst forutenom tankene sine. Dog, det trur jeg krever enorm tålmodighet og trening for å få til. Det er visstnok mye enklere for kvinner å få til dette. Folk som har blitt lamme fra livet og ned, der nervene stopper opp ved livet, eller lengre opp - får jo faktisk lærdom rundt dette, hvor de kan lære seg til å tenke seg frem til orgasme - om de spør. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #17 Skrevet 4. juni 2019 Det hadde jeg aldri giddet i lengden.En mann som er impotent. Ellers takk. Da har jeg det like greit alene . Havner fort i vennesonen hvis han er impotent,.Vil ha ett mannfolk., Anonymkode: 1caad...e83
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #18 Skrevet 5. juni 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hadde jeg aldri giddet i lengden.En mann som er impotent. Ellers takk. Da har jeg det like greit alene . Havner fort i vennesonen hvis han er impotent,.Vil ha ett mannfolk., Anonymkode: 1caad...e83 Med tanke på hvor mange som ikke har lyst på sex og får lite ut av piv sex, så ville det neppe vært et problem for veldig mange. Finnes jo et haug av sexleketøy som strap-on, vibratorer, dildoer osv. De fleste kvinner får mest nytelse av klitorisstimuli i tillegg. Anonymkode: ca422...3ec
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #19 Skrevet 5. juni 2019 På 3.6.2019 den 21.37, Timza skrev: Tøys, pikken er da like så var for berørelser og slik uavhengig av blodet i den. Er jo ikke slik at det "dannes" nerver der når blodet kommer. De er der hele tiden de. Til OP: Melk prostata, eller sug kukhodet selv om den er slapp. Det å stryke, kile og kose med kuken er deilig uansett tilstand. Har da klart å få utløsning og orgasme selv jeg med skikkelig øl-pikk. Prostata har jeg aldri helt likt, men det burde jo være et godt alternativ for han? Det stemmer ikke, er masse mannfolk som ikke har noe særlig følelse i penis før den er ganske stiv, kommer for.ex. an på skader i korsryggen der nerver kommer i klem, prostataproblemer etc. Hvis ikke tenning fører til fysisk reisining så kan følelsene utebli. Anonymkode: 0295f...8f4
Timza Skrevet 5. juni 2019 #20 Skrevet 5. juni 2019 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke, er masse mannfolk som ikke har noe særlig følelse i penis før den er ganske stiv, kommer for.ex. an på skader i korsryggen der nerver kommer i klem, prostataproblemer etc. Hvis ikke tenning fører til fysisk reisining så kan følelsene utebli. Anonymkode: 0295f...8f4 Du prater om unntak. Det finnes unntak til alt. Det å ha en ereksjon gjør jo ting selvfølgelig bedre og enklere, men berøring på kuk og baller er godt uansett mengde blod i den, selv om graden av nytelse kan være mer eller mindre - alt ettersom. Jenter, prat med mannen deres. Finner det merkelig at slikt som dette egentlig blir spurt om, når man er i et forhold og kan få "first hand" svar fra nettopp den personen man ønsker å tilfredsstille. Svarene på et forum vil alltid handle om personlige preferanser, og alltid være i et stort spekter innenfor hva det prates om. For min del, som mann, så kan jeg fint nyte å bli kilt over pikk og pung selv om det ikke skal være seksuelt akkurat der og da. F.eks under en film. Det er jo akkurat som med puppene/rumpa til jenter og kvinner. De klarer å nyte å bli befølt/pjusket der, uten at det nødvendigvis må lede til sex. Så det kan vi menn også på våre litt mer sensitive områder. Endret 5. juni 2019 av Timza
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå