Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Joo, men jeg har liksom ikke tid, for jeg må sove! SKal opp "tidlig" i morgen og sånn, stress! :[

:fnise: Det skal faktisk jeg og. Ikke at jeg bryr meg særlig. Er bare informasjonsdag på skolen og det varer sikkert ikke lenge en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det passet deg jo, utrolig nok. :D Nå ble jeg faktisk overrasket.

det ble ikke så positivt mottatt av høyere befal den gangen. da det bildet var tatt var jeg løytnant. ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løytnant! Slettes ikke dårlig :) Jeg skulle melde meg opp til militæret da jeg var 18 men så fikk jeg meg kjæreste i den perioden og han lot meg ikke reise. :snurt:

Nå tror jeg faktisk at jeg skal køye, så dere får alle sammen ha en riktig fin natt videre uten meg. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har jordbærene endelig sluttet å bråke, og jeg kaster inn håndkleet og rumler i seng. Ha en fin natt alle sammen.

Natta :goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vurderer å ta samme turen selv, kjenner øyelokkene begynner få problemer med newtons andre lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tiden er ingens venn, og nå er klokken blitt voksen! ta-ta, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten blåser det masse ute, ellerså er det noe som bor i veggene mine...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Da sitter jeg her på eksamen og Måne i hotel Cæsar sitter ved siden av meg.. Synes kjendiser er litt stas for jeg ser dem sjeldent i min bondekommune :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg! Hva F er poenget med å komme tidsnok til timer i helsesektoren a?? Selv om man har time kl 9, så må man vente 15 min.

Edit: 20 minutter og fortsatt ikke inne.

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Da sitter jeg her på eksamen og Måne i hotel Cæsar sitter ved siden av meg.. Synes kjendiser er litt stas for jeg ser dem sjeldent i min bondekommune :tunge1:

WoooW! Er du litt starstruck? Det hadde jeg blitt. Håper eksamenen går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble sittende oppe alt for lenge og se på diverse merkverdige youtubeklipp i går, så jeg kom meg ikke i seng før alt for sent. Og nå sitter jeg her og angrer som en idiot, selv om jeg var kjepphøy og sa at jeg dreit i det i går. :( Jeg vil være pliktoppfyllende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tekola

Jeg synes det er så teit at 9Gag ikke er flinkere til å gi dem bak det de legger ut den æren de skal ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Altså, jeg elsker 9Gag, men synes det er så synd at de som står bak sånt ikke får æren! Eller at folk skal få lov til å enkelt oppdage mer av dem! Sånn som The Oatmeal, for eksempel.

Jajaaaaa. Uansett. Eh. God morgen, folkens? :fnise:

Når jeg først snakker om The Oatmeal, 15 Things Worth Knowing About Coffee

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...