Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hvis det er mildt altså... Også er det tykk strømpebukse. Ikke sånn penstrømpebukse. har jo alltid på dunkåpa i tillegg.

Skrevet

mmmmm...spiser persimonn påspandert av mamma,og ha løpt 12 km på mølla

nettopp,LES OG FORTVIL SVEKLINGER....moahahahahah!! (veldig arrogant latter)

Skrevet

Løpt 12 km frivillig? *ringer folkene med de hvite elsker seg selv jakkene*

Skrevet (endret)

Huff du sier noe Jelly... Kanskje jeg burde løpe litt på tredemølla i morgen... :sjenert: Jeg skal jo uansett på treningssenteret å endelig få massasje.. Kanskje dårlig gjort å være svett for han som skal massere meg.. Hmm.. Kan jo jogge hjem.. Det er jo hele 500 meter :fnise:

OOOOG VI VANT!!! Norge er verdensmestere :hoppendeglad:

Endret av Mynona-83
Skrevet

Haha. Kjempe langt og jogge det :gjeiper: Løper bare om jeg skal rekke et fly eller om noen skulle skyte på meg :jepp:

Skrevet

Det er jo godt å bruke kroppen din litt iblant da Rofl...så ser du jo orntli

hønkelønkete ut for jentene etterpå :fnise:

Kan du ikke dusje før massasjen da Mynona,eller løpe etter du er ferdig med den?

Skrevet

Det er ikke dusj på senteret. Bare garderobe.. Også har jeg time 20.30, og det stenger der 21.

(høres det ut som ejg kommer med unnskyldninger nå?)

Men jeg kan ta litt styrke først da. Da blir jeg ikke gjennomsvett. Bare litt svett. Får ta på godt med deo!

Skrevet

Det er jo godt å bruke kroppen din litt iblant da Rofl...så ser du jo orntli

hønkelønkete ut for jentene etterpå :fnise:

Kan du ikke dusje før massasjen da Mynona,eller løpe etter du er ferdig med den?

Bruker kroppen titt og ofte men løping er noe som er funnet på at torturister.

Skrevet

Trene...det var sånt jeg skulle begynne med i høst det! Så fikk jeg ikke lov... Prøve igjen på nyåret.

Skrevet

Bruker kroppen titt og ofte men løping er noe som er funnet på at torturister.

Du kan jo eventuelt trene styrke,og få noen store muskler da...

Husk - NO PAIN,NO GAIN.

Skrevet

Jelly!! Liker du ikke Kiwi-medarbeidere :kjefte: :kjefte:

I følge Kikki Sørum (moteviter) i Kiwis internavis i 2003 er grønt kult! Og det er fin passform og snitt på klærne også.. :regler:

Kikki Sørum er full av BS!

Skrevet

Trene...det var sånt jeg skulle begynne med i høst det! Så fikk jeg ikke lov... Prøve igjen på nyåret.

Nyttårsforsett?

Skrevet

Jelly!! Liker du ikke Kiwi-medarbeidere :kjefte: :kjefte:

I følge Kikki Sørum (moteviter) i Kiwis internavis i 2003 er grønt kult! Og det er fin passform og snitt på klærne også.. :regler:

Kikki Sørum er full av BS!

Har ingenting imot de som jobber på bunnpris foreks.,(de kler seg jo ofte i gult)

men syns bare fargen grønn skjærer i øynene når jeg går rundt der inne... :fnise:

Ikke den fargen jeg ønsker å se når jeg handler mat...

Skrevet

Nyttårsforsett?

Kan vel kalle det et nyttårsforsett... Skulle faktisk begynne i høst, men en uke før jeg skulle møte opp på trening endte jeg opp på sjukehuset med blindtarmbetennelse.. Kanskje jeg blir kjent med noen av de interne folka her...

Skrevet (endret)

Har ingenting imot de som jobber på bunnpris foreks.,(de kler seg jo ofte i gult)

men syns bare fargen grønn skjærer i øynene når jeg går rundt der inne... :fnise:

Ikke den fargen jeg ønsker å se når jeg handler mat...

Jeg brant opp skjorta mi når jeg sluttet der :fnise: DET var deilig det. Jeg har ingen grønne klær i skapet, og kommer aldri til å få det. HATER den fargen etter å ha hatt på meg de klærne hver dag i noen år

Endret av Mynona-83
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...