Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hele kneet mitt er varmt, mye varmere enn det som ikke gjør vondt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :)

Ikke så gale selv om det var mange kjempe rare folk der samt en som luktet død og fordervelse siden han tydeligvis ikke viste hva dusj og deodorant var :snurt:

Skrevet

Nå skal jeg kose meg med en skål med is av typen vanilje med karamell og peanøtter og håndballkampen.

Får håpe jeg klarer å holde konsentrasjonen i kveld da.. :sjenert:

Skrevet

Minner på en måte litt om antrekket til tv2-programlederen i håndballsendingen nå :popcorn:

:fnise:

Jeg lurte fælt når jeg slo over på TV2 og hun hadde en sånn blå boks med noe info i foran der hvor plagget begynte igjen etter hullet... Så ut som hun var naken :fnise:

Men hun har fått en fin brunfarge da :)

Og forresten HEIA NORGE :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Skrevet

Hmm, finale. Kanskje jeg burde finne ut hvordan den altibox tv tingen fungerer og sette det på

Gjest Silvermist
Skrevet

mynonaaa og silver :kose:

jaaaa finaaale!!! :hoppe:

spennende!

Nozze :romeo::klemmer:

Jeg lurte fælt når jeg slo over på TV2 og hun hadde en sånn blå boks med noe info i foran der hvor plagget begynte igjen etter hullet... Så ut som hun var naken :fnise:

Men hun har fått en fin brunfarge da :)

Og forresten HEIA NORGE :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Ja, hun ser bra ut, sikkert både med og uten klær, det skal ikke stå på det :ler:

:heiajente: NORGE :heiajente:

Skrevet

Jeg tror dette kommer til å bli en jevn og veldig spennende kamp!! Gruer meg nesten litt... Kommer til å få korte negler nå!

Skrevet

Hei SIlVERMIST

Hvem som ser ut som at de er naken?

Gjest Silvermist
Skrevet

:goodbye: Rofl!

Programlederen på tv2s håndballsending, hun han en artig topp ;)

Skrevet (endret)

Ahh. Må se :sjenert:

De spiller dirty de franske jentene

Fælt så sinne han fransk mannen var. Kjente igjen merde og sist sjekket var ikke det et fint ord :fnise:

Endret av Rofl
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg fant ut at jeg har is i frysern i stad.... Tror nesten at jeg er nødt til å gjøre noe med det... :is:

:opplyser: ja- det er veldig viktig å avfryse fryseren med jevne mellomrom!

Skrevet

Skulle hatt noe nom is i frysen jeg også men det er tomt :snurt:

Skrevet

Hehe, aviste den bare litt. Er litt igjen.

Menn sånn seriøst, jeg gjorde faktisk det i sommer. For da var det vanskelig å få opp skuffene.

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg er så ubeskrivelig trøtt i dag! Sitter på jobb og halvsover :natti: Takk og lov at det bare er to jobbdager igjen til juleferie.

Skrevet

HÅper det blir mildt og vindfritt i morgen. Da skal jeg ha på den nye shortsen min :)

Skrevet

Med strømpebukse da vettuuu...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...