Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

er bildet publisert så "alle" kan se det noe sted?

i bearbeidet for eller ikke?

hva synes du/dere om bildet siden dere først har sett bildet?

Du vet du har blitt rapportert, også?

Videoannonse
Annonse
Gjest tryllestav
Skrevet

Du vet du har blitt rapportert, også?

det bryr jeg meg ikke om.

det er jeg interessert i å vite er bilde-spørsmålene.

Skrevet

Jeg har ikke delt det med noen noe sted! Du kan ta det med ro! Men kanskje du lærte litt av at jeg hadde det moro på din bekostning??

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke delt det med noen noe sted! Du kan ta det med ro! Men kanskje du lærte litt av at jeg hadde det moro på din bekostning??

Men, vet vi hva Betty har gjort? Hm...

Neeei.Det vet vi ikke.

Gjest Skitten pique
Skrevet

Dessuten er det vel ikke lov å utelegge andre uten deres samtykke heller? :klo:

Gjest tryllestav
Skrevet

hadde jeg fått noe igjen for bildet mitt dvs det jeg ba om så hadde det ikke vært så ille i grunn :sjenert:

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

det bryr jeg meg ikke om.

det er jeg interessert i å vite er bilde-spørsmålene.

Realiteten er at det kan du aldri få svar på, etter å ha sendt det ut i cyberspace...

Gjest tryllestav
Skrevet

Realiteten er at det kan du aldri få svar på, etter å ha sendt det ut i cyberspace...

ok, har du sett bildet da?

Gjest LightBulb
Skrevet

Hei Lightbulb! Får ikke sove i natt heller?

Satser på jeg får sove i natt, er bare ikke trøtt enda siden jeg sov til kl 14 :fnise:

Gjest LightBulb
Skrevet

Jeg har så vondt i stortåa! Jeg satt ved kjøkkenbordet og så skulle jeg bare flytte på stolen så jeg brukte foten til å løfte den litt, men merka ikke at foten havnet under stolen før jeg satt meg ned på den :skratte: Nå er neglen min helt svart :skratte:

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Jeg har så vondt i stortåa! Jeg satt ved kjøkkenbordet og så skulle jeg bare flytte på stolen så jeg brukte foten til å løfte den litt, men merka ikke at foten havnet under stolen før jeg satt meg ned på den :skratte: Nå er neglen min helt svart :skratte:

Au.. :tristbla:

Skrevet

Den er kje :gjeiper:

Gjest Skitten pique
Skrevet

Jeg tror kneet mitt begynner å bli litt hovent :kjefte:

Hvordan var det igjen - alt pga. en fyrstikk? :klo:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...