Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Jeg er helt fersk på dette forumet.

næmmen hei på du :blomst:

ser du skriver ditt aller første innlegg på kg her inne i tråden- nå kommer du aldri vekk herfra igjen :ler:

you get hooked!

hvem er så du da? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hørte nettopp på radio at det er noe som heter RUMLEFELT!! ;)

hehehehe :fnise:

ikke lov til å skrive på dialekt her inne My? :klo:

det synes jeg nesten er litt "rasistisk" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Hallo og velkommen :goodbye:

MAX den husker jeg, syntes ikke den var noe særlig, men det var vel fordi det var lite sjokolade og mye kjeks :sjenert:

Nå har jeg begynt på morgendagens frokost, quiche i ovnen, nå står marengsbunnen til Pavlova klar for tur :gjeiper:

Så tar jeg den :kjefte: matematikken en annen dag. Helst ett annet år :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAX!!!!

Den savner jeg! Men jeg har ikke smakt disse chokoladesmil-kjeksene. Kanskje må jeg kjøbe sånne idag?

Godt det ikke bare var meg som husket de! :fnise:

Angående de nye sjokoladene, så heter de visst Sjokoklem, ikke Sjokoladesmil, aner ikke hvor det kom fra! :klo:

Det er 6 stk runde kjeks som er pakket inn hver for seg i en avlang pakke. Håper du finner den, blir artig å høre om jeg husker rett, for jeg er absolutt ikke sikker altså! :) Gode er de uansett! :)

Velkommen til deg! :goodbye:

Hørte nettopp på radio at det er noe som heter RUMLEFELT!! ;)

Så morsomt! Det måtte jeg google;

Rumlefelt

Rumlefelt kan gi en fartsreduksjon på ca. 5 km/t der farten på forhånd er høy (60 km/t). Tiltaket egner seg for å varsle at farten må senkes. Tiltaket er mindre egnet til å holde farten nede. Rumlefelt kan utformes som tverrgående plaststriper i vegbanen med høyde 5-10 mm og bredde 5-10 cm.

Hmmmm :fnise:

Hallo og velkommen :goodbye:

MAX den husker jeg, syntes ikke den var noe særlig, men det var vel fordi det var lite sjokolade og mye kjeks :sjenert:

Nå har jeg begynt på morgendagens frokost, quiche i ovnen, nå står marengsbunnen til Pavlova klar for tur :gjeiper:

Så tar jeg den :kjefte: matematikken en annen dag. Helst ett annet år :sjenert:

Jeg husker den kjeksen som meget god! :rodmer:

Max? hmm..husker ikke den jeg.. hvilket år snakker vi om?

Veldig usikker, tidlig 90-tall kanskje? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

max var en genial sjokolade.

noen som husker relax fra 90-tallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du deg igjen i rumlefeltbeskrivelsen? Har alltid kalt de for bremsespor jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

max var en genial sjokolade.

noen som husker relax fra 90-tallet?

Jeg husker vagt logoen, men ikke sjokoladen

Kjenner du deg igjen i rumlefeltbeskrivelsen? Har alltid kalt de for bremsespor jeg :fnise:

Kan ikke akkurat si det nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger lurer jeg virkelig hva sjefene tenker på men så kommer jeg på at de sikkert ikke tenker! Kanskje jeg må finne meg en ny jobb snart jeg også :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har mange gir. En del av mine fettere kjører slike. Man kan innrede de som en leilighet og jeg har ikke lov å kjøre den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

WT kan jeg få jobb hos deg? Som salgssekretær/pr ansvarlig? evt. kaffekoker, jeg har ikke lappen på sånne store biler jeg :tristbla: Men det er bra for alle andre på veien, for jeg kjører fryktelig stygt :pirat: -også er jeg for feit til å stille som :sexy: bikinidame men jeg har masse sjarm altså :opplyser:

Siden de studiene mine ser ut til å gå i dass mener jeg. :sukk:

Og har du funnet på navn enda? Ser at det er kommet opp en lapp med postkassene BO flytteservice, det var et litt dumt navn syntes jeg, du må ha noe mer fengende.

:kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det er IKKE flytting jeg skal bedrive :)

ansetter vel folk etter sommeren, når jeg er i gang. navnløs enda, begynner haste litt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Nehei skjønnte jo det at du ikke skal bedrive flytting (men jeg skal ikke fortelle noen at det er menneskesmugling :ninja: ) -Det var bare det navnet som var dumt.

Men hva med Contracar :Nikke:

Den Nationale Snegle (DNS) :fnise:

Den Snåle Bilen, Den Blide Bil,

MES- med et smil, kommer jeg med min bil (eller semitrailer)

NTL- Norsk Transport Leguage,

BT- Bergen Transport,

BWT- Bergen Wild Transport/ Bergen Wild Thing

FF- Futt og fres :fnise:

Kan du bruke navnet eller initialene til mini WT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...