Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer med noe mat og brus jeg da WT. Ikke noe drikking på meg siden jeg skal kjøre :)

Hvorfor aua i øyet Husky?

Vet ikke hvordan jeg skal få tatt et bra bilde av den Mynona. Men er en litt beskjeden hanekam av alle ting :sjenert::fnise: Kan ikke gjøre for ekstremt for da får jeg sikkert ikke slippe inn på jobb :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

lurer på om det er et hundehår eller noe som har sniki seg dit... så nå sitter jeg her med linse på det ene øyet og griner på det andre øyet... Og det er litt merkelig å se med en synsforskjell på -8...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

er fortsatt spent på hvor rolfern jobber...

Med motepoliti og trimrom i kjelleren og fleitid og (ja, hva mer vet vi?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, spent på om du kan finne ut av det jeg :)

No cheating from the people that know :fy_fy::angry::riste:

Når vi snakker om hunder så må jeg nesten dele denne linken Meget morsom blogg syntes jeg :)

Du får blinke masse så du får vekk det som har sneket seg inn på øyet ditt :jepp:

Endret av Rofl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med noe mat og brus jeg da WT. Ikke noe drikking på meg siden jeg skal kjøre :)

Svært hus, midt i skauen. Me casa es su casa, jeg er ikke kjent for å jage folk. Ingen trenger kjøre med en gang hvis det går på bekostning av hyggelig tid med grill og musikk ^^

Endret av WildThing
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør det neppe men liker å komme meg hjem så da blir det kjøring over drikking (som er ganske vanlig egentlig)

Hihi, hun skriver bra hun som har den bloggen :jepp:

Da var jeg på vei hjem med en subway på innerlommen :jepp: nom nom nom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooh, subway <3

vi har jo endelig fått subway her i bergen, jeg har en stor plan for kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ha subway kommet??? :popcorn: Tror jeg må innom der neste helg, ja :jepp:

nedpå bryggesiden, ved siden av strand hotell og 5 i 2. :) lidohjørnet, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri drukket, så vet ikke hvordan det funker. Men tankene kommer jo på et tidspunkt tilbake?

Jeg tror ikke følelser tar hensyn til kjønn. Det som har skjedd her føles fullstendig jævlig, og jeg føler meg både forrådt og mindreverdig.

I dag fant jeg ut at han jeg er byttet ut for også har en narko-dom. Dette er altså mye mer verd enn det jeg kunne stille opp med. Gjett om jeg overanalyserer :P

Ajaj, da kan vi overanalysere sammen.. Jeg er byttet ut mot Thaidamer :-/ Ikke bare en heller, men maaaange..

Jeg er tvers igjennom finnmarking, born and raised! Men jeg bor nok ikke der lenger, bor i det glade forblåste vestland :jepp:

Hva med en tur til østlandet da :P

jeg inviterer til KG grillparty, avdeling vestlandet, straks jeg er flyttet inn i nye kåken!

Hva med meg da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

eplebiten? jeg er så nyskjerrig, men har ikke sett at du har svart, så kanskje jeg overså det, men hun som går i klassen din som vet hvem også er, begynner hun på bokstaven i ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ajaj!! Synd avstanden er så stor da :sjenert:

Finnes fantastisk mye fint i fly! ^^

Hvor lang avstand snakker vi om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes fantastisk mye fint i fly! ^^

Hvor lang avstand snakker vi om?

Ja det har du jaggu rett i!!

Oppland her!

Lenke til kommentar